
Júlia Sureda, Jan Bares i Jan Casellas, del CT Vic, es van proclamar el passat cap de setmana campions de Catalunya en categoria Benjamí. Sureda va aconseguir el títol en individual femení i en dobles mixt, fent parella amb Jan Bares. Aquest també va aconseguir el campionat de dobles masculí fent parella amb Jan Casellas. Tots tres tenen deu anys i en fa més de 7 que formen part de l’Escola de Tennis del CT Vic. Han passat per les diferents categories de base i actualment formen part del Grup de Competició. Entrenen un mínim de cinc dies a la setmana i fan 1,5h de tennis i mitja de preparació física. No és el primer títol que guanyen però si el més important.
Laia Santamaria, responsable de l’escola base del CT Vic destaca “l’evolució” que han fet aquestes joves promeses del club: “Han treballat molt fort i dur, no és senzill aconseguir ser els millors de Catalunya. Estem molt orgullosos d’ells”. Es tracta d’una fita històrica pel CT Vic ja que mai no havia aconseguit un triple campionat en la mateixa categoria. Joan Pérez, responsable de l’Escola de Tennis del CT Vic destaca el treball realitzat el dia a dia a l’Escola ja que “per qualsevol club guanyar tres proves en un Campionat de Catalunya són uns resultats excel·lents”. Tant Santamaria com Pérez encoratgen als actuals campions com a la resta de jugadors a “seguir treballant”.
Pel que fa el campionat de Catalunya, Sureda va guanyar la final davant Liliana Chetry del CT Els Gorchs per 5/3 i 4/1. A semifinals va superar a Liliana López del CT Andrés Gimeno per 3/5, 4/1 i 10/7 i a quarts va guanyar a Mireia Balell del Cercle Sabadellès 1856 per 4/0 i 4/1. En el quadre de dobles mixt, Sureda i Bares es van proclamar campions de Catalunya després de guanyar a Liliana López i Izan Hernández (CT Andrés Gimeno) per un doble 4/2. A les semifinals van guanyar per un doble 4/0 a Liliana Chetry i Héctor Ruiz del CT Els Gorchs i als quarts van superar 4/1 i 4/0 a la parella formada per Judit i Víctor Pla del CE Laietà. Per aconseguir el títol de campions de dobles masculins, Bares i Casellas van guanyar 5/4 (9) i 4/0 a la parella formada per Luca Daraban i Daniel Cullere del RCT Barcelona 1899; a les semifinals es van imposar per un doble 4/1 a Marc Castellví i Alejandro Marco (CT Tarragona); als quarts van guanyar 4/5 (7), 4/2 i 10/8 davant Carlos Martín i Pablo Velasco (Cercle Sabadellès 1856) i als vuitens van superar per un doble 4/1 a la parella formada per Martí Portas i Miquel Puig (CDT Belulla).