Gimnàs del Club Tennis Vic.

El gimnàs del Club Tennis Vic està obert tot l’any. El nostre horari és:  Dilluns, Dimecres i Divendres de 7:00 a 22h ; Dimarts i Dijous de 6:00 a 22h ; Dissabte i Diumenge de 10:00 a 14:00h.

El gimnàs compta amb unes instal·lacions modèliques renovades l’estiu del 2012, i amb les darreres novetats en maquinària. També compta amb una sala d’activitats dirigides de setembre a juliol.

Les activitats que s’ofereixen són:

CICLESPORT (Entrenament ciclista, controlat cardiovascularment), WEIGHT WORK (Entrenament de la força i la resistència muscular amb barres i discs combinats amb exercicis funcionals), HiiT ( Circuit d´Entrenament funcional d´alta intensitat),  GACS (Entrenament focalitzat al treball de Glutis, Abdominals i cames), RADIKAL (Classe de ciclisme Indoor combinada amb treball funcional), PILATES (Mètode d´entrenament que es centre en el treball de la musculatura profunda per tal de millorar el control i l´equilibri croporal, donar estabilitat i fermesa a la columna vertebral i millorar la flexibilitat i la mobilitat articular),  HIPOPRESSIUS (Exercicis posturals que no augmenten la pressió abdominal o la poden disminuir. La seva pràctica regular provoca efectes positius per a la Salut tant a nivel postural, respiratori, vascular…. i realitzen un gran treball de prevenció de les hèrnies anatòmiques, dels prolapses d´òrgans pelvians i de l´incontinència urinària).

I també oferim Classes particulars o en grups reduits de Pilates o Hipopressius i Entrenaments Personals .

HORARI 2019 GIMNÀS

La quota inclou l’accés a la sala de fitness i a totes les activitats dirigides sense trams horaris.

Per a més informació, pregunta’ns a info@gimnastennisvic.com o trucant al  93 889 53 60