Gimnàs del Club Tennis Vic.

El gimnàs del Club Tennis Vic està obert tot l’any de dilluns a divendres de 6:00h a 22h i dissabte i diumenge de 10h a 13h.

El gimnàs compta amb unes instal·lacions modèliques renovades l’estiu del 2012, i amb les darreres novetats en maquinària.

Compta amb una sala de fitnnes i una sala d’activitats dirigides i s’adapta a cada circumstància. Aquest any amb la pandèmia ha adaptat espais comptant sempre amb ventilació suficient per la seva privilegiada ubicació i complint amb totes les mesures higièniques i de prevenció establertes per les entitats competents, sense oblidar la professionalitat en el seu àmbit per donar el millor als seus socis.

Les activitats que s’ofereixen són:

CICLESPORT , WEIGHT WORK , HiiT , RUNNING, RADIKAL BIKE, PILATES ,  HIPOPRESSIUS, YOGA i TREBALL FUNCIONAL.

I també ofereixen Entrenaments Personals i rehabilitacions amb pauta mèdica..

HORARI SETEMBRE 2020 GIMNÀS

La quota et dona accés a la sala de fitness, on sempre hi ha un monitor i a totes les classes dirigides sense trams horaris.

Per a més informació, envia mail a info@gimnastennisvic.com o truca’ns al  93 889 53 60