Gimnàs del Club Tennis Vic.

El gimnàs del Club Tennis Vic està obert tot l’any. El nostre horari és: dilluns, dimecres i divendres de 6:30h a 22h; dimarts i dijous de 6h a 22h; dissabte i diumenge de 10h a 13h.

El gimnàs compta amb unes instal·lacions modèliques renovades l’estiu del 2012, i amb les darreres novetats en maquinària. També compta amb una sala d’activitats dirigides de setembre a juliol.

Les activitats que s’ofereixen són:

RUNNING (Comença a córrer amb nosaltres), CICLESPORT (Entrenament ciclista, controlat cardiovascularment), WEIGHT WORK (Entrenament de la força i la resistència muscular amb barres i discs combinats amb exercicis funcionals), HiiT ( Circuit d’Entrenament funcional d’alta intensitat), RADIKAL BIKE (Classe de ciclisme Indoor combinada amb treball funcional), PILATES (Mètode d´entrenament que es centre en el treball de la musculatura profunda per tal de millorar el control i l´equilibri croporal, donar estabilitat i fermesa a la columna vertebral i millorar la flexibilitat i la mobilitat articular),  HIPOPRESSIUS (Exercicis posturals que no augmenten la pressió abdominal o la poden disminuir. La seva pràctica regular provoca efectes positius per a la Salut tant a nivel postural, respiratori, vascular…. i realitzen un gran treball de prevenció de les hèrnies anatòmiques, dels prolapses d´òrgans pelvians i de l´incontinència urinària).

I també oferim Classes particulars o en grups reduits de Pilates o Hipopressius i Entrenaments Personals amb la Sílvia Roca.

HORARI 2019 GIMNÀS

La quota inclou l’accés a la sala de fitness i a totes les activitats dirigides sense trams horaris.

Per a més informació, pregunta’ns a info@gimnastennisvic.com o truca’ns al  93 889 53 60