Espai de salut i benestar

Nutrició per Berta Vilalta

En l’esport l’alimentació és l’entrenament invisible que catapulta el rendiment de l’esportista.

Berta Vilalta, biòloga i nutricionista esportiva, sempre lligada amb el món de l’esport i sobretot del tennis, ens explica i consciencia de que uns bons hàbits alimentaris són la clau per la vida, salut i rendiment esportiu d’una persona.
Una persona amb una bona base alimentària on es limiten els sucres refinats i els aliments processats i es consumeixen cereals, fruites, verdures i carns de qualitat; li proporciona a les cèl·lules els nutrients adequats, que mantindran el cos i totes les seves funcions en perfecte estat.

Berta Vilalta
Nutricionista esportiva · núm. col·legiada 22020-C Visites concertades al telèfon 686.312.653

Psicologia i coaching esportiu
per Berta Almató

El factor psicològic és decisori en el rendiment i els resultats de l’esportista.

En l’àmbit de l’espot, acompanyo als esportistes a desenvolupar la seva fortalesa mental i a gestionar les seves pròpies emocions. L’objectiu és canalitzar les emocions que impacten negativament a l’esportista i transformar-les en potenciadors. Cada jugador troba la seva millor versió per aconseguir els objectius marcats.

També acompanyo a les persones en temes del dia a dia ja siguin personals o laborals. Les sessions van encaminades a trobar la causa arrel del problema i a partir d’aquí s’entra en com s’està vivint i enfocant el tema, prenent consciència i empoderant a la persona per trobar solucions que millorin el seu benestar. L’objectiu? Que la persona se senti alineada amb qui és i el que fa.

Cràneosacral biodinàmic per Alfons Molina

"El cos té la capacitat de trobar el seu equilibri"

TERÀPIA CRANEOSACRAL

Amb la teràpia craneosacral es treballa tot el cos d’una manera molt suau i fa la tècnica accessible en etapes de vida molt inicials com en persones grans.

El que es busca és un equilibri del sistema que faciliti el benestar de la persona.

La biodinàmica craneosaral engloba una millora en tot el sistema. Lesions múscul-esquelètic, traumatismes, disfuncions orgàniques, disfuncions estructurals, estats emocionals que repercuteixen en el cos.

L’aplicació es fa des de la globalitat del cos. Pel que també permet una millora en estats de la persona en situacions de vida.

Alfons Molina Sánchez

Facilitador Cranisacral Biodinàmic