Cada vegada hi ha més tendència en utilitzar les APPs pel dia a dia. Des de fa temps el Club Tennis Vic disposa d’una APP a més del Whatsapp del club. Actualment l’APP s’utilitza per reservar les pistes de tennis i pàdel a més del carrils de la piscina interior. D’aquesta manera es pot fer la reserva de qualsevol instal·lació del Club des del mòbil i també consultar els rebuts, pagar i donar l’opinió, entre d’altres gestions. Mentre que el Whatsapp del club t’informa de totes les activitats que s’estan portant a terme.

Per poder disposar del Whatsapp del club cal guardar-te el contacte 605 292 461, i avisar a la recepció del club o al mateix móbil de les seccions que t’agradaria rebre informació, actualment disposem de les següents seccions: General, Àrea de Tennis, Pàdel, Piscina, Social, Escola de Tennis, Escola de Pàdel, Petit Tennis i Last Minute de Pàdel.

Per disposar de l’APP del CT Vic s’ha de buscar ‘Mi Club Online’ a l’AppStore o Play Store i només cal escanejar el codi QR o introduir el codi del club i la contrasenya de cadascú (la podeu demanar a traves de ctv@clubtennisvic.cat).

Una App amb el carnet de soci, per reservar pistes, per consultar rebuts, per pagar, per opinar…

– Accedeix a l’App Store (iPhone) o a la Play Store (Android)
– Busca l’App “Mi Club Online”
– Descarrega’t l’aplicació
– Obre l’aplicació i introdueix el codi del Club 041488Bh51, o bé, escaneja el codi QR:

– Introdueix codi soci/a i contrasenya. (Si no els tens, el pots sol·licitar escrivint-nos a ctv@clubtennisvic.cat: identifica’t i te l’enviarem).

Recomanem canviar el nom d’usuari i la contrasenya per un ús més fàcil de recordar

JA POTS FER LES TEVES RESERVES DE PISCINA INTERIOR, TENNIS I PÀDEL, CONSULTAR ELS TEUS REBUTS I ACTIVAR LA TARJA MONEDER.

Consulta el: Díptic informatiu de l’App