PISCINA COBERTA

HORARI (CAL FER RESERVA PRÈVIA)

– De dilluns a divendres: de 6:30 a 22:00 h. La última franja horària de reserva és de 21:30 a 22:00.

– Dissabtes: de 8:30 a 20:30 h. La última franja horària de reserva és de 20 a 20:30

– Diumenges: de 9 a 20 h. La última franja horària de reserva és de 19:30 a 20:00

Els dies 24,26 i 27 de juny la piscina coberta romandrà tancada així com també els caps de setmana i dies festius de juliol.

Del 2 al 22 d’agost restarà tancada per obres de manteniment, no serà fins el 23 d’agost que fins el dia 27 d’agost que s’obrirà amb un horaride 9 a 14 i de 17 a 22.

A partir del 30 d’agost l’horari serà l’habitual.

INFORMACIÓ DE LA INSTAL·LACIÓ

L’oferta de les instal·lacions és completa amb un variat programa d’activitats esportives, de salut i de lleure com ara aquagym, aqua-aerobic, aqua-sport, cursets de natació per a nens i adults, cursets per a nadons, classes particulars,… sempre amb la supervisió de personal qualificat.

– Mides de la piscina: 25m de llargària x 9m d’amplada, de 1,20m a 1,40m de profunditat.
– Un jacuzzi de 30 m2 amb sortidors d’aigua.
– Una sauna i un bany de vapor.

DOCUMENTACIÓ

Per a què la inscripció sigui vàlida cal que empleneu el full d’inscripció i el retorneu signat a la recepció del club:

Consulta les activitats i els horaris de la piscina:

+ Tríptic informatiu Activitats Piscina 2021/2022 – Servei exclusiu per SOCIS

+ Protocol piscina (fase de represa)

+ Full d’inscripció Cursets de Natació  – Servei exclusiu per SOCIS
Full d’inscripció Activitats Piscina  – Servei exclusiu per SOCIS

NORMES GENERALS D’ÚS

Normes piscina coberta
– Normes sauna
Normes jacuzzi

PROJECTE AIGUA I ENTORN

Millora de les pràctiques educatives en l’entorn aquàtic (visualitza la informació).

Piscina - Jacuzzi - Club Tennis Vic

PISCINA EXTERIOR

Estat: TANCADA

HORARI

De 9 a 21 h, no cal reserva prèvia

INFORMACIÓ DE LA INSTAL·LACIÓ
– Superfície total làmina d’aigua: 552,5 m2.
– 1 piscina per adults i 1 per nens.
– Zona enjardinada.
– Zona de jocs.
– Bar-Restaurant.
– Pista de futbol platja.

NORMES GENERALS D’ÚS

Normes piscina exterior