PISCINA COBERTA

HORARI (CAL FER RESERVA PRÈVIA)

– De dilluns a divendres: de 7 a 22 h.

– Dissabtes: de 8:30 a 20:30 h.

– Diumenges: de 9 a 20 h.

INFORMACIÓ DE LA INSTAL·LACIÓ

L’oferta de les instal·lacions és completa amb un variat programa d’activitats esportives, de salut i de lleure com ara aquagym, aqua-aerobic, aqua-sport, cursets de natació per a nens i adults, cursets per a nadons, classes particulars,… sempre amb la supervisió de personal qualificat.

– Mides de la piscina: 25m de llargària x 9m d’amplada, de 1,20m a 1,40m de profunditat.
– Un jacuzzi de 30 m2 amb sortidors d’aigua.
– Una sauna i un bany de vapor.

DOCUMENTACIÓ

Per a què la inscripció sigui vàlida cal que empleneu el full d’inscripció i el retorneu signat a la recepció del club:

Consulta les activitats i els horaris de la piscina:

+ Tríptic informatiu Activitats Piscina 2020/2021

Full d’inscripció Cursets de Natació
Full d’inscripció Activitats Piscina

NORMES GENERALS D’ÚS

Normes piscina coberta
– Normes sauna
Normes jacuzzi

PROJECTE AIGUA I ENTORN

Millora de les pràctiques educatives en l’entorn aquàtic (visualitza la informació).

Piscina - Jacuzzi - Club Tennis Vic

PISCINA EXTERIOR

DATA D’OBERTURA 2020: DILLUNS 15 DE JUNY (INICI FASE 3 DESCONFINAMENT)

HORARI (CAL FER RESERVA PRÈVIA EN CERTES FRANGES HORÀRIES)

– De dilluns a divendres:
· De 9 a 15 h: accés lliure (sempre que es compleixi l’aforament establert). A les 15 h caldrà abandonar la piscina per donar pas al torn de la tarda.
· De 16 a 19 h: accés amb reserva prèvia. Es podrà accedir a la piscina a partir de les 15 h (sempre que l’aforament ho permeti). A les 19 h caldrà abandonar la piscina per donar pas al torn d’última hora.
· De 19 a 21 h: accés lliure (sempre que es compleixi l’aforament establert).

– Dissabtes, diumenges i festius:
· De 9 a 12 h: accés lliure (sempre que es compleixi l’aforament establert). A les 12 h caldrà abandonar la piscina per donar pas al torn de les reserves.
· De 12 a 16 h: accés amb reserva prèvia. Es podrà accedir a la piscina a partir de les 11 h sempre que l’aforament ho permeti. A les 16 h caldrà abandonar la piscina per donar pas a les següents reserves.
· De 16 a 19 h: accés amb reserva prèvia. Es podrà accedir a la piscina a partir de les 15 h sempre que l’aforament ho permeti. A les 19 h caldrà abandonar la piscina per donar pas al torn d’última hora.
· De 19 a 21 h: accés lliure (sempre que es compleixi l’aforament establert).

En cas que es vulgui allargar les hores d’estada a la piscina, prèviament s’haurà de demanar als socorristes o al personal del control d’accés si hi ha possibilitat d’allargar-ho.

INFORMACIÓ DE LA INSTAL·LACIÓ
– Superfície total làmina d’aigua: 552,5 m2.
– 1 piscina per adults i 1 per nens.
– Zona enjardinada.
– Zona de jocs.
– Bar-Restaurant.
– Pista de futbol platja.

NORMES GENERALS D’ÚS

Normes piscina exterior