INTENSIU DE PISCINA – JULIOL

• HORARI: DE 16 A 16:45H
  • EDATS: DE 3 A 5 ANYS (P3-P4 I P5)
  • EXCLUSIU PER SOCIS
  • INSCRIPCIONS A TRAVÉS DE L’APP O PÀGINA WEB, NECESSITAREU EL NOM D’USUARI I CONTRASENYA DEL VOSTRE FILL/A, EL PAGAMENT ES FARÀ AUTOMÀTICAMENT. https://clubtennisvic.miclubonline.net/
  • FINS A 12 PLACES PER SETMANA
  • S’HA D’AGAFAR LA SETMANA SENCERA. EN CAS DE NO ASSISTIR NO ES RETORNARAN ELS DINERS.
  • PREU PER SETMANA: 40€
  • LA SETMANA 4 ESTÀ PENDENT DE CONFIRMACIÓ, OBRIREM PLACES I EN CAS CONTRARI JA ELS TRUCARIEM PER INFORMAR-LOS QUE AL FINAL NO EL PODEM FER. TOT I QUE S’APUNTIN ÉS IMPORTANT AVISAR A LES FAMILIES QUE AQUESTA SETMANA ESTÀ PENDENT DE CONFIRMAR)
  • LA SETMANA DE 4 DIES; S’APLICARÀ UN 10% DE DESCOMPTE)

PISCINA COBERTA

HORARI PISCINA COBERTA

Us recordem que cal fer reserva prèvia de carrils

– De dilluns a divendres: de 6:30 a 22:00 h. La última franja horària de reserva és de 21:30 a 22:00.

– Dissabtes: de 8:30 a 20:30 h. La última franja horària de reserva és de 20 a 20:30

– Diumenges: de 9 a 20 h. La última franja horària de reserva és de 19:30 a 20:00

Els dies 24,26 i 27 de juny la piscina coberta romandrà tancada així com també els caps de setmana i dies festius de juliol.

Agost tancada per reformes i manteniment general.

ACTIVITATS 2022-2023

INFORMACIÓ DE LA INSTAL·LACIÓ

L’oferta de les instal·lacions és completa amb un variat programa d’activitats esportives, de salut i de lleure com ara aquagym, aqua-aerobic, aqua-sport, cursets de natació per a nens i adults, cursets per a nadons, classes particulars,… sempre amb la supervisió de personal qualificat.

– Mides de la piscina: 25m de llargària x 9m d’amplada, de 1,20m a 1,40m de profunditat.
– Un jacuzzi de 30 m2 amb sortidors d’aigua.
– Una sauna i un bany de vapor.

NORMES GENERALS D’ÚS

Normes piscina coberta
– Normes sauna

PROJECTE AIGUA I ENTORN

Millora de les pràctiques educatives en l’entorn aquàtic (visualitza la informació).

Piscina - Jacuzzi - Club Tennis Vic

PISCINA EXTERIOR

Estat: TANCADA

HORARI

De 9 a 21 h, no cal reserva prèvia

INFORMACIÓ DE LA INSTAL·LACIÓ
– Superfície total làmina d’aigua: 552,5 m2.
– 1 piscina per adults i 1 per nens.
– Zona enjardinada.
– Zona de jocs.
– Bar-Restaurant.
– Pista de futbol platja.

NORMES GENERALS D’ÚS

Normes piscina exterior