Benvinguts a l’Atelier,

L’Atelier és la nova secció del Club que està dissenyada per a tota la família des dels més petits fins als més grans.

Amb molt gust us presentem una àmplia gamma d’activitats i tallers que estan oberts principalment als nostres socis i sòcies.

L’objectiu de l’Atelier és fer reviure l’esperit de Club social que ha caracteritzat la nostra història. Volem crear un lloc on tothom pugui trobar la seva passió i compartir moments únics, aprendre coses noves i sobretot passar-ho bé tots junts.

No importa la teva edat, a l’Atelier sempre hi ha alguna cosa emocionant per a tu.

Uneix-te a nosaltres i sigues part de la nova experiència social del Club. A poc a poc aniràs coneixent els nostres tallers i com formar-ne part!