Fes-te soci

Restaurant Idoni

RESTAURANT IDONI, ON ELS ÀPATS ESDEVENEN UN AUTÈNTIC PLAER

Restaurant Idoni - Club Tennis Vic

Vine a conèixer un restaurant a Vic on els àpats esdevenen un autèntic plaer!

El Restaurant Idoni està situat a la primera planta del club, amb accés directe des de l’exterior per l’escala lateral del club o bé mitjançant l’escala interior del club. És un restaurant obert a socis i no socis del Club.

Menú diari
Al Restaurant Idoni oferim un menú diari amb una dieta equilibrada i saludable, amb la millor relació qualitat/preu.

Sopars
En un ambient acollidor i renovat, al Restaurant Idoni podràs gaudir d’un àpat elaborat amb productes d’alta qualitat en la seva màxima expressió. Els sopars només se serveixen per reserva prèvia de grups de més de 25 persones, els divendres i els dissabtes.

Celebracions
Comunions, casaments, esdeveniments… fes la teva celebració al Restaurant Idoni; tenim diferents sales per adaptar-se a les teves necessitats.

També oferim servei take away (menjar per emportar) o bé servei a domicili amb l’aplicació de Clickacasa.

IDONI A CASA!

Dilluns tancat per festa setmanal.

De dimarts a diumenge servei migdia.

Divendres i dissabte a la nit obert amb reserva prèvia.

Telèfon 93 883 27 01

info@restaurantidoni.com