Penya Nolatokem

La Penya Nolatokem és un grup d’amics amb l’interès comú de jugar a tennis de manera regular, fomentant l’esperit esportiu i alhora competitiu a través de diverses categories i modalitats de pràctica que abasten la major part de mesos de l’any.

Per aquest motiu, cada nova temporada és per als penyistes un nou repte engrescador que alhora ha d’ajudar a aglutinar més i millor els socis que la integren.

Tots hi juguem un paper clau, tant els qui són un referent pel nombre d’anys que en formen part com aquells que s’incorporen per primera vegada, de manera que la Penya ha de suposar un compromís i una voluntat col·laboradora amb la resta de penyistes per fer possible el que tots volem: la pràctica esportiva del tennis en un entorn amigable i participatiu.

penyanolatokem@clubtennisvic.cat

DOCUMENTS DE LA PENYA

Dossier de La Penya: calendari i reglament (pendent).

QUADRES, JORNADES I CLASSIFICACIÓ
Individual:
Primera
Segona A
Segona B
Tercera
Dobles:
Dobles

INSCRIPCIONS
Tancament de les inscripcions: 26 de setembre de 2020
Inici temporada: 5 d’octubre de 2020
Final temporada: maig-juny de 2021 (pendent)

COM FER LA INSCRIPCIÓ?
MANUAL INFORMATIU PER FER LES INSCRIPCIONS

CATEGORIES
Individual i dobles

PREUS*
Individual: 25€
Dobles: gratuït
(* Donat que La Penya Nolatokem sí que va acabar la temporada passada, aquesta començarà de nou.)

La Junta

PRESIDENT: Pere Espinosa