Del 29 d’abril al 2 de maig de 2021.

CATEGORIES

• MASCULINA A,B1 I B2
  • FEMENINA A, B1 I B2
  • MIXTE – B1 I B2

NOTÍCIA D’ÚLTIMA HORA 30/04/2021 – 17:30 H : Des de la organització de l’àrea de pàdel del CTV, degut a les condicions meteorològiques s’ha decidit ajornar els partits programats per avui i demà dissabte del Campionat Social de Pàdel. La Maite es posarà en contacte amb vosaltres per informar-vos de la nova organització del torneig. Demà dissabte a partir de les 13 hores podreu consultar els horaris de diumenge.

QUADRES / HORARIS – Us recomenem que consulteu diàriament la pàgina web ja que es els horaris es poden veure modificats per a les condicions meteorològiques.

COMPETICIÓ PER SOCIS

QUADRE ELIMINATÒRI

(SENSE CONSOLIDACIÓ)

PREUS

5 € UNA PROVA

7€ DUES PROVES

PISTA I POT DE PILOTES GRATUÏT

INSCRIPCIONS

A LA RECEPCIÓ DEL CLUB O A padel@clubtennisvic.cat

DATA LÍMIT D’INSCRIPCIÓ : DIUMENGE 25 D’ABRIL DE 2021 FINS A LES 15 HORES

HORARIS

PREDETERMINATS PER LA ORGANITZACIÓ ( S’ACCEPTEN PETICIONS)

ELS PARTICIPANTS DEL TORNEIG SOCIAL TINDRÀN UN ACCÉS PREFERENCIAL AL TORNEIG DE PÀDEL MERCEDES-BENZ TOUR ( DEPENDRÀ DEL Nº D’INSCRIPCIONS DISPONIBLES) – DESTACAR AQUESTA PART

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Esdeveniments relacionats