La setmana passada es va disputar a les instal·lacions del CT Vic la 10a edició del Trofeu Mercat del Ram – Intersport Everest de pàdel. Les finals es van disputar el diumenge en un campionat que va comptar amb un total de 127 parelles repartides entre les categories masculines (63), les femenines (45) i les mixtes (19). A banda de l’àmbit més esportiu, el torneig va complir el protocol marcat des del Club destaquen “la distància de seguretat, l’ús de mascareta i de gel hidro-alcohòlic per fer un club segur” alhora però van habilitat tres carpes pel bon desenvolupament del campionat, van fer controls de temperatura i van evitar, al màxim possible, l’ús dels vestidors, entre d’altres mesures.
Pel que fa els resultats, els campions en Mixte A van ser Marta Vilaplana i Pau Riba i els finalistes Andrea Cajamarca i Moi Mimbrero; en Mixte B van guanyar Tamara Martín i Dani Velsaco després de guanyar la final davant Mireia i Guillem Recuero.
En Femení A la victòria va ser per Berta Vilalta i Júlia Pagès que van superar a la final a Marina Alcaide i Laura Trinidad. En B1, la victòria va ser per Paula Jofra i Paula Vilacís i les finalistes Imma Ordeig i Cris Lleonart; en B2, Anna Cerdà i Montse Cuní van ser les guanyadores i Irene Marsó i Marta Deges les finalistes.
En categoria masculina, Xevi Ferrer i Roger Segalés es van imposar en A davant Isaac Tortadès i Víctor Alzamora. En masculí B la victòria va ser per la parella formada per Sergi Crusats i Marc Fortuny que van guanyar a Derek Latin i Vicent Padrón. Finalment, en masculí C, els guanyadors van ser Pau Santanach i Max Martí i els finalistes van ser Biel Camacho i Marc Campdelacreu.
Pel que fa al quadre de consolació, la victòria en Mixte B va ser per Aina Moreno i Pau Santanach al superar a la final a Anna Vila i Xevi Espinosa; En B1 femení, les campiones van ser Aida Riera i Anna Vall i les finalistes Mireia Garin i Isabel Martínez. En femení B2 van guanyar Mariona Gómez i Laia Grifell davant Maria Àngels Rifà i Bet Pladevall. En masculí B, els campions van ser Jaume Barfull i Albert Rossinés i els finalistes Jordi Sanmartí i Santi Crespo i finalment, en masculí C la victòria va ser per Jordi i Pau Bigas al superar a Felip Pérez i Marc Espinosa. Durant el campionat es va fer el sorteig de tres pales de la marca Head i d’unes entreades pel WorlD Pàdel Tour de Barcelona entre tots els participants.
Des del CT Vic agraeixen “la col·laboració dels nostres patrocinadors, Intersport Everest i Head per poder portar a terme el torneig”.