Estiu al Club Tennis Vic

El CT Vic celebrarà l’assemblea general de socis el 4 de març. En cas que no es pugui fer presencial, es farà en format virtual. Els vuits punts de l’ordre del dia són els següents:
- Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de l’Assemblea Extraordinària a celebrada el dia 14 de gener de 2021.
- Exposició i memòria de les activitats desenvolupades durant l’exercici 2020.
- Lectura i aprovació, si escau, de l’estat de comptes de l’exercici 2020.
- Presa de possessió de la nova Junta Directiva.
- Presentació i aprovació, si s’escau, dels objectius per a l’exercici 2021.
- Proposta i aprovació, si escau, de les quotes ordinàries per a l’exercici 2021.
- Presentació i aprovació, si escau, del pressupost per a l’exercici 2021.
- Torn obert de paraules.
La informació sobre les matèries objecte de l’Assemblea estarà a disposició dels socis durant els deu dies naturals anteriors a l’Assemblea.
Inicialment l’Assemblea està prevista fer-la presencialment seguint tots els protocols de seguretat, protecció i aforament establerts per la prevenció de la Covid-19 vigents al moment de la celebració. Cal tenir en compte que:
- Abans d’entrar al recinte es prendrà la temperatura corporal de tots els assistents.
- S’haurà de fer us del gel hidroalcohòlic que facilitarà el Club.
- L’accés es farà de manera esglaonada i mantenint la distància de seguretat abans de ser acreditats.
- Es recomana als assistents que vagin amb temps per evitar aglomeracions a l’entrada.
- L’ús de la mascareta serà obligatori durant tot el temps que duri l’Assemblea.
- No es podran moure les cadires de la seva ubicació quan s’entri a la sala. No es podran formar grups i hauran de mantenir la distància establerta.
En cas que no es pogués celebrar presencialment, es farà de forma virtual. Prèviament s’informarà als socis de l’enllaç de la reunió així com es publicarà a la web del Club.
Altres notícies