
La pandèmia ha portat la ciutadania a fer explotar la imaginació i la creativitat i els clubs esportius a cercar noves mesures tecnològiques per apropar-se als usuaris. Des del CT Vic fa temps que s’aposta per la via virtual i tecnològica amb diferents plataformes i xarxes que en els darrers mesos s’han accentuat amb unes millores informàtiques i digitals.
APP DEL CLUB TENNIS
Aquesta app es va crear ja fa uns anys amb la finalitat que el soci del CT Vic pogués fer les reserves de les pistes de tennis i pàdel en línia, consultar els seus rebuts i modificar les seves dades personals. Amb la pandèmia se n’ha ampliat la utilitat i ara el soci del CT Vic també pot fer reserva de carrils per a la piscina coberta, anul·lar les reserves prèvies fetes, pagar mitjançant la targeta moneder (això facilita al soci fer els seus pagaments al club sense necessitat de portar diners) i l’accés a les instal·lacions del CT Vic amb el QR del carnet de soci (aquest carnet identifica el soci i li permet accedir al CT Vic pel control d’accés sense haver de fer ús de l’empremta). Tot aquell soci que no s’hagi descarregat l’app ha de sol·licitar el codi escrivint a <ctv@clubtennisvic.cat>.
Després cal que accedeixi a l’App Store (iPhone) o a la Play Store (Android), buscar “Mi Club Online” i descarregar l’aplicació. Obrir l’aplicació i introduir el codi del Club Tennis Vic 041488Bh51 i a continuació introduir el codi de soci/a i contrasenya que ha sol·licitat al CT Vic prèviament.
WHATSAPP
Aquest canal de comunicació cada vegada té més usuaris al CT Vic, ja que informa de manera immediata de les novetats que afecten el CT Vic i només es rep informació dels temes que al soci li interessen més.
Per donar-se d’alta a aquest sistema, només cal incloure el número de mòbil del Club Tennis Vic (605 29 24 61) a la llista de contactes del mòbil i informar el club sobre quins temes vol rebre informació. Cada usuari rebrà un missatge únic sense saber quins altres destinataris componen el grup, “això fa que no es permeti interactuar entre els components”, destaquen des del club. En cas que es vulgui donar de baixa d’aquest servei, només cal eliminar el contacte. Si es desitja rebre només informació específica d’algunes àrees us caldrà indicar al club de quina: general (funcionament de club), àrea de tennis, àrea de pàdel, àrea de piscina, àrea social, àrea de l’Escola de Tennis, àrea de l’Escola de Pàdel i petit tennis.
PROGRAMA D’INSCRIPCIÓ I GESTIÓ DE PARTITS
Aquest any, com a novetat, s’ha engegat un nou sistema d’inscripció 100% en línia per a les colles i penyes del CT Vic, que “còmodament i amb seguretat han pogut inscriure’s a la competició i ara poden introduir els resultats dels partits que disputen en línia”. El resultat i la classificació s’actualitza immediatament. Aquest estiu ja es va apostar per les inscripcions als tallers i activitats d’estiu en línia i “el resultat va ser molt positiu”.
A més a més, el CT Vic treballa per millorar la seva gestió de mitjans digitals (Facebook, Instagram, Twitter i YouTube). Un dels objectius principals és “participar activament a les xarxes socials perquè formen part de la quotidianitat de les nostres vides. No només s’hi promocionen les activitats/campionats sinó que és el canal on s’informa i es mostra a tothom els resultats dels nostres jugadors i s’hi poden veure arxius fotogràfics d’actes i esdeveniments del Club Tennis Vic”. D’altra banda, des del club vigatà destaquen que “es vol seguir i ser coneixedors de tot allò que fan altres clubs, institucions i els nostres socis”.