L’estiu al Tennis 2016

Podeu veure el díptic informatiu fent click aquí

TALLERS ESPORTIUS, LÚDICS I EDUCATIUS 

El tema d’interès d’aquest estiu són els CONTINENTS. Durant els tallers ens submergirem en els diferents continents del món, amb l’objectiu de treballar cooperativament i aprendre les diferents cultures com a ciutadans del món. Cada setmana farem un continent  diferent i a través d’activitats divertides (cançons, balls, teatre, valors, esports típics del país, contes, menjars, disfresses…) coneixerem altres realitats.

A més a mes volem que els nens i nenes surtin contents i amb la sensació d’haver viscut experiències divertides cada dia, utilitzant l’ANGLÈS per fer-ho. A través del joc s’aniran familiaritzant amb aquest idioma que esdevé fonamental en un món globalitzat com el nostre. També, durant els tallers es realitzaran diferents esports, amb el TENNIS com a esport referent, per tal de transmetre els valors d’aquest esport als infants i poder-ne gaudir jugant-hi.

grup

Com sempre, els tallers d’estiu comptaran amb el nostre equip de MONITORS QUALIFICATS en l’àmbit educatiu, esportiu i de lleure per tal de vetllar per la diversió dels infants, la formació de nous vincles socials, l’aprenentatge fora del context escolar i el desenvolupament
de les seves habilitats i capacitats.

 

Un entorn inmillorable 
Els tallers es troben en un marc ideal per a  la pràctica de l’esport del tennis i altres esports, en contacte directe amb la natura. Els espais que s’utilitzen:
–   Gran espai de zona verdaactivitats–   Jardí
–   Piscina
–   16 pistes de tennis
–   8 pistes de Pàdel
–   2 frontons
–   Pista poliesportiva
–   Pista de futbol platja
–   Zona per jugar a la petanca.
–   Piscina coberta de 25x9m
–   Piscina de 432m quadrats a l’exterior
–   Espai d’oci amb parc infantil

Dins del representatiu xalet hi ha diferents ambients condicionats com a sala de jocs, saló de televisió, ludoteca i aula d’informàtica on és possible la connexió a Internet. Cal destacar la ludoteca, un espai on els nens i nenes juguen i es relacionen amb els altres, pensat especialment per estimular el joc, la creativitat, l’expressió… i la relació social dels mateixos a partir de dos anys.

Aprendre a jugar és la finalitat principal, tot procurant treballar l’autonomia i el desenvolupament integral a partir del joc. La ludoteca compta amb jocs de moviment (coixins de formes i colors, circuits de  psicomotricitat), joc simbòlic on els infants imitaran els rols dels adults que observen dia a dia. Per això hi trobareu recreacions de cuines, garatges i jocs de taula i construcció per desenvolupar l’estratègia, la psicomotricitat, la cooperació, a través de la  diversió.

activitats5    activitats6
 

Els monitors 
L’equip de monitors és el pilar fonamental pel bon funcionament dels tallers. Els tallers disposen d’una directora i un monitoratge segons ràtio, cada vuit deu infants (segons l’edat) un monitor. Un gran nombre de monitors  són titulats/des. Els educadors i les educadores en el lleure dels tallers organitzen activitats, condueixen  i animen els grups, tenint cura dels infants, contribuint a planificar activitats.

La funció educativa inclou la transmissió de valors com ara la participació, el respecte envers els altres i l’entorn, la responsabilitat, el respecte, la tolerància, les relacions afectives i comunicatives, l’autonomia personal, la solidaritat i com a valor fonamental l’amistat. Els monitors entenen que l’esport i el joc són la base de la nostra metodologia. Són presents allà on el nen/a els necessita; allà on un infant demana quelcom, proposant-li una activitat que l’ajudi en aquest propòsit dirigint-lo i acompanyant-lo.

MONITORS

També es compta amb monitors de tennis especialitzats que durant a terme l’activitat de Mini tennis i Iniciació al tennis. Aquesta activitat consisteix en desenvolupar aquest esport d’una manera activa i divertida utilitzant els materials adequats (rets de minnitennis, pilotes, raquetes…) Els Objectius que ens marquem en aquesta activitat són simples però molt enriquidors:

–    Desenvolupar factors bàsics; psicomotricitat, coordinació oculo-manual, equilibri…
–    Iniciar-se a les habilitats i destreses bàsiques del tennis; llançar, recollir, colpejar…
–    Facilitar l’aprenentatge adaptant els materials a les capacitats de tots els alumnes.
–    Fomentar el joc i la diversió.
–    Estimular als jugadors a continuar jugant al tennis.

Així doncs, considerem que el l’esport del tennis és fàcil, divertit, es pot jugar a qualsevol lloc i ens ajuda a desenvolupar moltes habilitats que seran útils pel dia a dia dels nostres fills.

Els dinars
DInarsEl Restaurant del Club Tennis Vic ofereix la seva professionalitat en el menjar dels tallers i totes les especificacions alimentàries. Es procura assegurar  un menú equilibrat, saludable, variat i satisfactori que nodreixi i ompli d’energia. Es vetlla per potenciar la verdura, ja sigui crua o cuita a cada àpat, prioritzar la fruita i assegurar el peix, mínim un cop per setmana. D’altra banda s’intenta limitar la quantitat de greixos d’origen animal i els postres més dolços a una quantitat adequada.  De 13h a 15h: P2 I P3 : Dinen i un cop acaben van a la ludoteca i fan migdiada.
.
Horaris 

horaris
Preus i Promocions  

Promocions especials juliol i agost (socis i no socis)
4 setmanes: 180 €
5 setmanes: 220 €

opcions
.
Reunió informativa: dimarts 14 de juny a les 20h.

Reserva de preferència per a socis: fins al 22 de maig, per als mesos de juny i juliol, i de l’1 a l’15 de juliol per als mesos d’agost i setembre. En ambdós períodes, fins que s’hagin omplert totes les places. En les setmanes de 4 dies s’aplicarà un 10% de descompte. Per tal de garantir la vostra plaça us informem que cal que les inscripcions estiguin signades i tinguin l’import abonat.

Menú
Horaris  Jardins

Campus

Jardí Blau

Jardí Groc

Jardí Taronja

Jardí Vermell

Jardí Líla

Ludotècnia

Jardí Verd Clar

Jardí Verd Fosc

 ACTIVITATS ESPORTIVES
A partir de 6 anys
El tennis i el pàdel són els esports recrefoto tallersatius principals de les activitats esportives. A partir d’aquests esports i d’altres que es realitzen al llarg de l’estiu es vol fomentar la pràctica esportiva i el desenvolupament integral i personal de l’alumne que l’ajudaran en situacions quotidianes. Però no només es realitza un treball motriu en el camp esportiu, sinó que a través de les activitats esportives es desenvolupen i en fomenten uns valors individuals i col·lectius.

Els valors són presents en la pràctica esportiva com al dia a dia, com per exemple: la recerca d’una millora constant, el domini de les emocions, el sacrifici, la paciència, l’acceptació de la derrota, el respecte, la valoració de les capacitats dels companys, la renúncia del propi bé en benefici del grup…

No cal deixar de banda l’autoconeixement de les emocions que genera la pràctica esportiva, punt que volem potenciar en el transcurs de les activitats esportives. L’alumne s’ha de conèixer a ell mateix per saber com afrontar diferents situacions: els nervis, la pressió, la derrota, la victòria….

.
activitats3Monitors 
L’equip de monitors el formen entrenadors, alumnes i exalumnes del Club Tennis Vic, que disposen d’uns alts coneixements del tennis. A més a més, són monitors que sempre estan o han estat relacionats en l’àmbit esportiu i educatiu.
.
Preus i Promocions  
Promocions especials juliol i agost (socis i no socis)
4 setmanes: 210€
5 setmanes: 260 €
Reunió informativa: dimecres 15 de juny a les 20h.
CURSETS DE NATACIÓ 
Per a infants a partir de 3 anys

curset natacio2

 Els cursets de natació per a infants es duen a terme durant els mesos de juny, juliol i agost i van adreçats a nens/es a partir de 3 anys.
Al juny i juliol es faran a la piscina coberta i a l’agost, a la piscina d’estiu. El nostre objectiu  principal és fomentar la familiarització amb el medi aquàtic, a més de potenciar el desenvolupament cognitiu, psicomotriu i afectiu de l’infant a través de diverses activitats lúdiques  i estratègiques..
El medi aquàtic  

Disposem d’unes instal·lacions ideals per a la pràctica de la natació i altres activitats aquàtiques, en contacte directe amb l’aigua. Per aquest motiu s’ofereixen activitats adequades a les diverses edats i als diferents ritmes de cada infant.

Horari matí — De 11h a 11:45h
Horari tarda — De 16h a 16:45h

 

natació2Monitors 

Comptem amb un equip de monitors titulats que han cursat un assessorament per millorar l’aprenentatge dels infants en el medi aquàtic dins del projecte “Aigua i entorn”.
Disposem d’un monitoratge segons ràtio, cada vuit o deu infants (segons l’edat).

Preus i Promocions  
Preu setmanal (de dilluns a divendres): 25 €
Preu setmanal no socis (de dilluns a divendres): 30 €

natació3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotos oficials de l’Estiu al tennis 2015

1_Equip de monitors activitats esportives2_Activitats esportives petits3_Activitats esportives mitjans
3.1_Activitats esportives mitjans4_Activitats esportives grans5_Grup de competició
6_L'equip de monitors7_Campus8_Ludotècnia
9_Jardi blau10_Jardi taronja11_Jardi vermell
12_Jardi lila14_Jardi verd15_Foto conjunta tallers i activitats esportives