L’àrea de piscina agafa força aquest 2024

El Club Tennis Vic aposta per diferents activitats de piscina amb un augment de socis que busquen una
experiència aquàtica única per millorar la seva forma física i salut que aporta l’esport de la natació. Amb Núria Serra al capdavant, el CT Vic continua amb l’èxit de les sessions d’aquagym i aquaerobic que des de sempre han sigut les més conegudes pels socis i que compta amb més de 55 persones. Des de la passada temporada, el club ha introduït activitats com l’aquaboard, una manera d’enfortir la musculatura sobre una planxa, d’aquesta manera es treballa l’equilibri a més de tots els músculs del tronc. També cal destacar les classes pioneres per a nadons, estratificades segons els mesos dels petits, fomentant el desenvolupament psicomotor, regulant el to muscular, millorant la coordinació i fortificant el sistema cardiovascular: “Sobretot els ajuda a relaxar-se i augmentar la concentració”, assenyalen des del CT Vic. D’altra banda, afegeixen que “tenim un equip de nedadors que venen a primera hora a partir de les 6 del matí per potenciar el seu rendiment aquàtic i en un futur poder competir en competicions federades”.
Una de les noves propostes que l’àrea de la piscina presenta aquest 2024 són emocionants reptes mensuals. Aquest mes, el desafiament arriba amb la meta de nedar 400 metres, incentivant els socis a
superar-se i mantenir una rutina activa. Amb això, el club no només es converteix en un lloc per a l’exercici, sinó en un ambient vibrant que motiva la superació personal i fomenta la comunitat aquàtica: “Un refugi per a tots aquells que busquen no només la forma física, sinó una experiència aquàtica completa i estimulant”.