Jorge Iglesias, campió de Catalunya en Cadira de Rodes

El diumenge 21 d’abril es van disputar les finals individuals del Campionat de Catalunya en Cadira de Rodes a les instal·lacions del Club Tennis Vic. Jorge Iglesias es va proclamar campió de Catalunya al superar a la final a Mario Roque en un partit intens i emocionant que es va resoldre al llarg de tres disputats sets: 3/6, 6/3 i 6/2. Iglesias, fent parella amb Francesc Frat, també es va proclamar campió de Catalunya en dobles. A la final, van superar a Mario Roque i Víctor Marcén en un enfrontament també molt disputat que es va resoldre en tres sets, amb un resultat de 0/6, 6/3 i 10/4.

El Club Tennis Vic vol expressar “la seva profunda gratitud a la Real Federació Espanyola de Tennis i a la Federació Catalana de Tennis per donar-nos l’oportunitat de participar en aquest prestigiós torneig un any més”.