Dissabte va finalitzar la temporada comarcal de pàdel amb l’acte de lliurament de premis als equips campions de les diferents categories, posant el punt final a un curs molt destacat per als equips del Club Tennis Vic.
Durant la jornada es van reconèixer els èxits assolits al llarg de la temporada, en què el CT Vic va aconseguir proclamar-se campió en tres categories. L’equip masculí C es va adjudicar el títol de la 5a categoria B1, mentre que l’equip femení A es va imposar a la 1a categoria A. També va destacar l’equip +45, que es va proclamar campió de la 1a categoria A, completant una temporada excel·lent.
A més del lliurament de trofeus, la jornada va acollir la disputa de la Copa Comarcal, una competició que enfronta els millors jugadors i jugadores de la primera categoria de cada club. En aquesta edició, el CT Vic es va proclamar campió després de superar el CT Torelló B en una final molt disputada.
Els equips juvenils també van tenir un paper destacat durant la temporada. En les categories de menors es van lliurar diversos reconeixements individuals, entre els quals cal destacar el premi al millor jugador aleví per a Gurb Vilà i el premi a la millor jugadora infantil per a Júlia Serra, en reconeixement a la gran temporada que han completat.
Des del Club Tennis Vic valoren molt positivament els resultats obtinguts, que reflecteixen el bon treball realitzat tant pels equips absoluts com pels esportistes de la base. Aquests èxits consoliden el creixement del pàdel al club i reforcen l’aposta per la formació, la competició i el desenvolupament esportiu de jugadors i jugadores de totes les edats.

