Festa de final de temporada al CT Vic

El passat dijous, 20 de juny, el CT Vic va celebrar la festa de final de temporada, un esdeveniment que va reunir més de 1000 socis i sòcies per gaudir d’una jornada plena d’activitats esportives i que va ser tot un èxit.

La jornada va començar amb les finals absolutes del Torneig Social de Tennis Wilson, en què els finalistes van oferir uns partits molt intensos i emocionants que van mantenir el públic enganxat fins al darrer punt. Paral·lelament, els més petits van gaudir d’activitats de tennis pensades especialment per a ells. També es va fer el lliurament d’informes de l’escola de tennis, destacant els progressos dels joves jugadors al llarg de la temporada.

A continuació es van disputar les finals del Torneig Primavera de Pàdel – Base: Som Esport, en què els participants van demostrar un alt nivell de joc a tots els nivells i categories. D’altra banda, en categoria Absolut es va disputar la final femenina entre Alba Sallés i Carlota Farrés, i la masculina entre Kenneth Rabinad i Jaume Casas. Rabinad i Sallés van ser els guanyadors.

A les 7 de la tarda es va fer el lliurament de trofeus de tennis amb la presència d’Alejandro Reguant, representant de Wilson; el president del CT Vic, Miquel Vilardell; membres de la junta directiva; Miqui Moreno, director tècnic, i els coordinadors de tennis del club.

Posteriorment es van entregar els premis de pàdel amb Jordi Parera, representant de Base: Som Esport; el president del club i altres representants de la junta. Després dels lliuraments de trofeus es van fer diversos sorteigs de vals de Vic Viatges.

La celebració va finalitzar amb una degustació de botifarra i fruita fresca, oferida pel club, que va ser molt ben rebuda entre tots els assistents.

Amb aquest esdeveniment, el Club Tennis Vic no només va demostrar l’alt nivell de tennis i pàdel amb els tornejos socials, sinó també el sentit de comunitat entre tots els socis i sòcies de l’entitat. “Ens sentim orgullosos que es segueixi competint tan a nivell juvenil com a absolut i sènior. Esperem que la temporada 2024/2025 vingui amb més força” assenyalen des del CT Vic. Com a novetat, aquests dies ja es poden començar a fer les inscripcions per la nova temporada.