Festa 75è aniversari

El dia 11 d’abril, coincidint amb la data exacta de la inauguració del Club Tennis Vic, vam gaudir d’una festa molt especial. 75 anys es mereixen una gran celebració.

A les 18:30h es van començar a apropar al Club moltes famílies disposades a emocionar-se amb les sorpreses preparades.

A les 19h va començar l’acte amb més de 200 persones, molts socis de l’entitat, amics i empreses col·laboradores que envoltaven una olivera centenària(cedida desinteressadament pel jardiner Josep Juanix) que es va plantar per a la ocasió.

El President Miquel Vilardell va dir unes paraules i va destapar una placa commemorativa de l’aniversari amb la inscripció: “l’olivera centenària, símbol de pau, fortalesa i longevitat, atributs guanyats per l’esforç i perseverança del Club Tennis Vic”.

Tot seguit, amenitzat per la música incomparable del saxo de Pep Poblet, va sortit el pastís d’aniversari de xocolata fet per lluc Crusellas acompanyat d’un bon cava de caves Vilarnau i es va poder brindar tots plegats.

Un cop finalitzat l’acte a l’aire lliure tots els presents van anar al saló Ponent i van poder visualitzar un documental  del Club realitzat per l’historiador Santi Ponce i una exposició fotogràfica detallada des de l’any 1948 fins a l’actualitat. També es va poder degustar un petit refrigeri.

A la sortida, es va entregar un detall a cada assistent com a recordatori d’aquest dia.