Fes-te voluntari/a

LINK VOLUNTARIS

COL·LECTIU DE VOLUNTARIAT CTV: Una Oportunitat per Enfortir el Nostre Club

Què és?

Es tracta d’un programa pensat per impulsar l’esperit de comunitat i promoure el vincle i la col·laboració personal en les activitats del nostre club.

Qui pot unir-se al col·lectiu?

Està obert a tots els socis, que sense importar l’edat, vulgui aportar el seu esforç, temps i dedicació al benestar del nostre club.

Quina és la implicació mínima?

No existeix cap requisit mínim d’implicació; tota contribució, per petita que sigui, és benvinguda i valorada.

Per què és interessant?

Ser part del distintiu de voluntariat CTV t’obre les portes a una comunitat dinàmica de socis i sòcies. Les accions de servei realitzades són recompensades amb avantatges, mentre s’organitzen esdeveniments i activitats exclusives per als membres del col·lectiu.

Què s’espera de mi?

Les opcions d’acció són diverses i adaptables als interessos personals: des de recollir pilotes en tornejos internacionals fins a col·laborar amb l’escola o formar part de l’organització d’esdeveniments internacionals del club. Hi ha tallers, jornades temàtiques i moltes altres formes de participar.

Vull conèixer més opcions disponibles. Com puc fer-ho?

Registra’t mitjançant el següent enllaç per rebre les últimes novetats i oportunitats disponibles.

Es convaliden les hores de voluntariat com a pràctiques professionals?

Sí, les hores acumulades de servei al club de voluntariat poden ser descomptades de les pràctiques requerides en les formacions de CIATE, Tècnic Esportiu Nivell 1, CAFE, etc.

LINK VOLUNTARIS

Agraïm la teva col·laboració i suport continuat al nostre club.