Victòria de Kenneth Rabinad al Nacho Juncosa disputat a Vic

Victòria del jugador del CT Vic Kenneth Rabinad en l’Open AENJ Barcelona disputat a les instal·lacions del club vigatà. L’osonenc, fent parella amb Nico Rating, es va imposar a la final de dobles masculina per un ajustat 7/6 (3) i 6/4 davant Oscar Baumgartner i Javier González.

En dobles femení, la victòria va ser per a la parella espanyola formada per Inés León i Isabel Skoong, que van superar les mexicanes Constanza Fernández i Fernanda Temprada per 6/2 i 6/1. A les finals individuals disputades dissabte, la victòria en masculí va ser per al francès Clément Lemire, que va superar l’espanyol Luis García Páez per 5/7, 6/3 i 6/4. En fèmines la victòria va ser per a la cordovesa Candela Yécora per un clar 6/0 i 6/1 davant la portuguesa María García.

En el campionat, organitzat per l’Associació Esportiva Nacho Juncosa i el Club Tennis Vic, hi van participar 128 jugadors dels 570 inscrits. Es tracta d’un torneig que forma part del circuit Barcelona International Tennis Tour ITF, reservat a jugadors menors de 18 anys que estan en el darrer esglaó abans de convertir-se en jugadors professionals. Amb només dues edicions ja compta amb el grau 3 de torneig ITF Sub-18 internacionals.