Exitosa Diada d’Obertura de la Temporada de Tennis i Pàdel al Club

El Club celebra la seva Diada d’Obertura anual, marcant l’inici de la temporada de tennis i pàdel. Més de 800 assistents, entre jugadors, entrenadors i famílies, van participar en un esdeveniment carregat d’emoció i diversió. Es van presentar tots els jugadors juntament amb els seus entrenadors dividits pels seus grups d’entrenament. L’esdeveniment va incloure activitats com la gran tirolina d’Anigami que recorria totes les instal·lacions del Club, jocs per als nens i nenes més petits i activitats de tennis i pàdel. Els assistents van gaudir d’una botifarrada i no hi va faltar la tradicional coca amb xocolata. En conjunt, la Diada va ser un èxit, marcant un començament memorable per a la nova temporada esportiva.