Exitós clínic de tennis organitzat per l’Associació Nacho Juncosa

Dimarts, coincidint amb la Diada de Sant Jordi, va ser una jornada especial per als tècnics del Club Tennis Vic, ja que van tenir l’oportunitat d’unir-se al Clínic de tennis organitzat per l’Associació Nacho Juncosa, en col·laboració amb jugadors i jugadores de Sant Tomàs, que es va fer a les instal·lacions del CT Vic. Durant aquest esdeveniment, es va tenir l’oportunitat d’aprendre els fonaments bàsics del tennis, a més de gaudir d’una jornada plena de diversió.

Experiències com aquestes demostren l’èxit i l’impacte positiu que tenen aquest tipus d’iniciatives en la comunitat del tennis, ja que donen visibilitat a l’esport del tennis en diferents associacions. Durant tota la setmana i fins aquest dissabte, que es disputaran les finals, a les instal·lacions del CT Vic s’està jugant el Memorial Nacho Juncosa, un torneig internacional sub-16 que ha portat a la capital d’Osona les joves promeses del tennis mundial.