Èxit Rotund al Concert de Nadal amb la Coral Jove del Cabirol

Diumenge 17 de desembre, el club tennis vic va acollir el tradicional concert de Nadal on aquest any va superar les expectatives amb l’actuació del Cor Cabirol, aquesta coral està composta de noies i noies d’entre 12 i 24 anys a redós de la famosa Coral Canigó. Ens van portar al club l’esperit nadalenc on tant els més joves com els més adults van gaudir. El concert es va dividir en tres parts, la primera amb cançons tradicionals marineres on els mateixos cantants van fer petites interpretacions, la segona amb cançons internacionals i finalmente amb una proposta de nadales catalanes on el mateix públic va poder participar. Va ser tot un èxit, finalment es va concloure amb un petit piscolabis amb la col·laboració de Casa Riera Ordeix, Caves Vilarnau i Sant Tomàs.