El CTVic guardonat a Arrels Esportives

El passat dilluns el Club Tennis Vic va ser guardonat pel 75è aniversari a l’acte Arrels Esportives. L’acte estava organitzat pel Govern de la Generalitat de Catalunya que ha fet un reconeixement a les entitats que enguany celebren 50, 75, 100 i 125 anys des de la seva constitució. Amb aquests premis,el govern ha
volgut homenatjar als clubs i a les federacions que contribueixen a la promoció i al creixement de l’esport a Catalunya. Durant l’acte, que es va fer a l’INEFC Barcelona, el president Pere Aragonès va remarcar que el “compromís del Govern de la Generalitat amb els clubs esportius és absolut”. Aragonès va felicitar les entitats esportives distingides i va destacar “la feina i el compromís” de totes elles per tirar-les endavant”. Alguns membres de la junta del CT Vic, encapçalats pel president Miquel Vilardell, van recollir el guardó.