El CT Vic, centre de referència per a la FCP

Des de fa més de 15 anys el Club Tennis Vic ha apostat pel pàdel, primer amb la construcció de 4 pistes a l’entrada del club i acabant amb 8 pistes exteriors en total. Amb Maite Vila liderant la secció, aquest esport s’ha convertit en una part fonamental del Club Tennis Vic, atenent tant els jugadors recreatius com els més competitius, amb jugadors i equips competint a primera categoria del circuit català. En l’àmbit social el club compta amb més de 200 usuaris setmanals que juguen majoritàriament durant les tardes a més dels 9 tornejos socials repartits durant tot l’any. El CT Vic ofereix una escola base fins a competició, amb grups d’iniciació a partir 7 anys, perfeccionament, precompetitió i competició (nens entre 15 i 18 anys), tots els grups compten amb un treball físic setmanal específic per a l’esport. Des del Club Tennis Vic es potencia un treball rigorós per a tots aquells nens que vulguin desenvolupar les seves capacitats motores i psicològiques a més de gaudir jugant a pàdel. Les inscripcions es poden realitzar durant tot l’any amb un seguiment per trobar el grup que millor encaixa a les necessitats de cada jugador/a. L’escola disposa d’un gran equip tècnic altament format en el registre Oficial de Professionals de l’Esport a Catalunya (ROPEC), molts d’ells competint actualment en l’àmbit català. A més, pel segon any consecutiu, el club és reconegut com a centre oficial per la FCP, on es reben ajuts per tal de formar jugadors de rendiment a més de ser un club acreditat pels tècnics, equips federats, preparadors físics titulats, entre d’altres.