El CT Vic arrenca temporada amb moltes activitats i tornejos de pàdel i tennis

Amb l’arribada del setembre, el Club Tennis Vic inicia la nova temporada plena d’activitats. Els primers mesos estaran marcats per tornejos de tennis i pàdel, així com per diverses festes socials, a més de les activitats habituals del club.

La primera cita serà el 14 de setembre amb la Festa de tancament de la piscina exterior, una activitat oberta tant a socis com a no socis, que servirà per acomiadar l’estiu. A més, durant setembre i octubre es realitzaran classes de golf al Montanyà, disponibles per als socis del CT Vic.

El 21 de setembre, el club acollirà el Torneig Hyundai de pàdel, obert a tothom. També, del 27 al 29 de setembre, s’organitzarà el Torneig Juvenil Isern de pàdel, al qual podran participar socis i no socis.

El 6 d’octubre, se celebrarà la Diada del Club, amb una botifarrada popular i la presentació de l’Escola de Tennis i Pàdel que protagonitzaran la jornada matinal.

A finals d’octubre, del 25 al 27, tindrà lloc el Torneig Social de Sant Tomàs de pàdel, obert a tots. Al llarg d’octubre, també es farà la tradicional caminada social (amb data per concretar). Del 30 d’octubre al 3 de novembre, el CT Vic acollirà el Torneig Internacional de pàdel FIP Promotion, i del 17 al 24 de novembre, la Copa Catalunya Juvenil de Tennis de la Federació Catalana de Tennis.

Les activitats de final d’any es tancaran amb el tradicional concert de Nadal, el 15 de desembre.