El Club Tennis Vic: Un pioner en la transformació digital dels clubs esportius

Aquest dilluns, el Club Tennis Vic va tenir una presència destacada al Barcelona Open Banc Sabadell, 71è Trofeu Conde Godó, celebrat al Reial Club de Tennis Barcelona. La gerent del Club Tennis Vic, Cristina Vilalta, va ser convidada com a ponent en el segon Simposi Barcelona 2024 “Present i Futur dels Clubs de Tennis”. Un fòrum debat que pretén analitzar els reptes del present i futur del tennis i que reuneix presidents i gerents de clubs esportius d’Espanya. En aquest cas, Vilalta va parlar de “La digitalització dels Clubs de Tennis: experiències i avantatges”.

El Club Tennis Vic està considerat un dels millors clubs de Catalunya, referent en molts aspectes. Un club d’excel·lència molt ben posicionat i valorat en l’àmbit de la gestió i pioner en l’àrea de la digitalització i la comunicació. La ponència, titulada “Com millorar l’experiència dels socis a través de la tecnologia”, pretenia explicar com la digitalització està transformant l’experiència dels socis als clubs esportius basant-se en l’experiència del Club Tennis Vic, oferint una accessibilitat més gran, una experiència d’usuari millorada i una comunicació multicanal.

Segons Vilalta, s’identifiquen quatre grups de socis segons la relació amb la tecnologia: des dels innovadors que dominen totes les xarxes socials fins als socis més tradicionals que prefereixen la comunicació més personal. La implementació d’eines com l’empremta digital, el control d’accés facial, els codis QR i les reserves en línia està millorant l’accessibilitat i la comoditat per als socis. A més, les aplicacions mòbils i les inscripcions en línia estan millorant l’experiència de l’usuari en permetre reserves, inscripcions i pagaments en línia. La comunicació a través de WhatsApp, xarxes socials, llocs web i senyalètica digital garanteix que els socis estiguin sempre informats sobre esdeveniments i notícies importants del club.

En resum, la digitalització està millorant la interacció entre els clubs esportius i els seus socis, avançant a diferents ritmes, però sempre enfocada a millorar i adaptar-se al futur. Vilalta va voler posar en valor la feina realitzada per tot l’equip de comunicació del CT Vic. Una ponència que va ser aclamada pel seu contingut i la seva presentació innovadora, dinàmica i entretinguda.