El Club Tennis Vic seu del 1r Màster de la Catalunya Central

El circuit de la Catalunya Central s’ha establert aquest any gràcies a una colla de clubs de la Catalunya Central, CT Olot, CN Olot, CT Manresa, CT Manlleu, CT Tona, CT Torello, CT Sant Julià, CT Berga i CT Vic que s’han organitzat per crear un circuit juvenil d’estiu federat per a tots els seus jugadors i jugadores. Aquest torneig es caracteriza per jugar durant tot el juliol a diferents seus i finalment es realitza un màster en què es troben els millors jugadors i jugadores de cada categoria. Per tal de poder jugar al màster els jugadors han d’haver participat en totes les competicions del circuit juvenil per tal d’aconseguir la màxima puntuació i classificar-se al màster. El torneig es va celebrar del 22 al 26 de Juliol. En la categoria Benjamí femení; campiona Alexandra Ramos i subcampiona Sofia Kucharczuk, Benjami masculi; campió Biel Danes i subcampió Jordi Teixidó, Aleví femení; campiona Maria Vila i subcampiona Maria Sancho, Aleví masculí; campió Hugo Puig i subcampió Pau Rovira, Infantil femení; campiona Claudia Yebra i subcampiona Berta Sadurni, Infantil masculí, campió Adria Serra i subcampió Gerard Bruguera, Cadet femení; campiona Paula Faura i subcampiona Julia Sadurni, Cadet masculí; campió Roger Prat i subcampió Jan Casellas. Des del Club volem agrair a tots els clubs per la seva col·laboració i esperem poder mantenir el circuit juvenil d’estiu de la Catalunya Central actiu durant molts més anys.