El Club Tennis Vic i Wilson signen un conveni per a una col·laboració exclusiva

El Club Tennis Vic va anunciar aquest dijous la col·laboració amb Wilson per als tres propers anys. Wilson és una de les marques més prestigioses del món del tennis amb material innovador de pàdel. A través d’aquest conveni, el CT Vic no només aconseguirà un prestigi, sinó que també rebrà un suport essencial en termes de material i esdeveniments esportius. Una de les parts més importants del conveni és la promesa de Wilson de proporcionar material de primera qualitat per als entrenadors de tennis i pàdel del club. Això permetrà als entrenadors disposar de les eines necessàries per seguir fomentant el creixement i l’excel·lència dels jugadors en aquestes disciplines. A més del suport material, Wilson ha proposat el patrocini de dos tornejos importants que segurament captivaran l’atenció de la comarca. Un d’ells és un torneig de pàdel exclusiu femení obert a totes les dones de la comarca oferint una oportunitat per mostrar el seu talent i gaudir d’una competició de primer nivell, amb regals i welcome pack de la marca. L’altre és el torneig social de tennis juvenil –que comptarà amb les categories de benjamí fins a júnior– i absolut, amb més de 50 anys d’història, que serà una oportunitat única per als membres del CT Vic de mostrar les seves habilitats i connectar amb altres aficionats a aquest esport tan estimat. El quadre absolut del torneig coronarà el millor jugador i jugadora del club. Amb aquest emocionant conveni, el Club Tennis Vic i Wilson estan colpejant fort en el món de l’esport, combinant elegància, suport i oportunitats per a la comunitat de jugadors i aficionats al tennis i al pàdel.