El Club Tennis Vic aposta per la formació constant

En els darrers mesos, el Club Tennis Vic acull la formació de tècnics de nivell 1 de la Federació Catalana de Tennis (FCT) impartida per Miqui Moreno, director tècnic del CT Vic. El club vigatà, a més, va tenir el plaer de rebre Xavi Segura, encordador professional amb més de 20 anys d’experiència en tornejos internacionals.

Segura és expert en coneixements sobre materials en l’elaboració de raquetes, cordatges i accessoris de tennis, i va oferir una xerrada informativa sobre els millors materials per als diferents jugadors de tennis i estils de joc. L’esdeveniment, obert a tots els socis i sòcies del club, així com a estudiants de CAFE de la Universitat de Vic i estudiants de primer any de tècnic de la FCT, va servir per formar els diferents membres i alhora aconsellar en la compra del material.

Durant la xerrada, Segura va desglossar les especificacions tècniques dels diferents cordatges disponibles al mercat, destacant els seus avantatges i reptes, així com consells pràctics per triar el cordatge més adequat segons l’estil de joc i les preferències personals.