Casal de Setmana Santa

SETMANA SANTA AL TENNIS VIC – 2024

El format de Casal de Setmana Santa és un mix dels dos casals que fem a l’estiu, Tallers i Activitats Esportives. Amb activitats multiesportives i jocs de tota mena pels majors de 6 anys, i tallers i jocs pels menors de 6 anys. Per descomptat tots els nens i nenes faran Tennis i els més grans de 6 anys també faran Pàdel.

De ben segur que serà un casal d’allò més entretingut i que aquests nens i nenes amb molta energia arribaran cansats a casa amb ganes de tornar al club.

Els nens i nenes també aniran a la piscina coberta.

Cal portar esmorzar, beguda i roba esportiva. Només els majors de 8 anys poden portar la seva raqueta de Tennis, ja que el Club ja en disposa pels més petits.

INSCRIPCIONS

• El procés d’inscripció s’ha de fer tot a través de la web del club
  • L’elecció de les setmanes i grup, el pagament i l’entrega de la informació requerida es farà a través d’un formulari on-line per evitar la inscripció presencial.
  • Caldrà omplir on-line la inscripció que trobareu a l’enllaç de la part superior.
  • Seleccioneu els dies que voleu venir i adjunteu tota la informació que es requereix. Allà mateix es calcula l’import  total i caldrà abonar telemàticament l’import total de la inscripció amb les dades bancaries de la targeta.
  • Per garantir la vostra plaça cal que la inscripció estigui feta correctament amb la documentació necessària entregada i amb l’import abonat.

A la inscripció, caldrà adjuntar a els següents documents (en format d’escaneig o fotografia):

1. Targeta sanitària.
  2. Carnet de vacunes

Per tal de regular el volum d’infants del casal, disposem de places limitades seguint l’ordre d’inscripció.

– Obertura d’inscripcions per als socis i subscriptors d’El 9 Nou: a partir del  26 de febrer.
– Obertura d’inscripcions per als no socis: a partir del 4 de març.

REUNIÓ INFORMATIVA

Només es farà reunió informativa pel Casal d’Estiu, podeu enviar-nos qualsevol consulta per correu a petittennis@clubtennisvic.cat

PROTOCOL D’ACCÉS A LES INSTAL.LACIONS

El format d’accés a les instal·lacions del Club Tennis Vic serà per la porta d’accés al pàdel. Se seguirà la mateixa dinàmica per recollir els infants a l’hora de marxar.

En el cas de no sol·licitar el servei Bon dia (de 8h a 9h), es poden deixar els nens/es al club a partir de les 8:45h.

COORDINADORS I EQUIP DE MONITORS

Els coordinadors d’aquest casal son en Gil Pau Romeu responsable dels Casals d’estiu del Club Tennis Vic i Graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), i la Maite Vila Vilà, directora d’escola de tennis (ROPEC) i coordinadora actual del Pàdel del Club Tennis Vic.

El nostre equip de monitors us està esperant, per jugar plegats i fer d’aquest estiu el millor de tots.

Les nostres instal·lacions, tennis, pàdel, piscina, poliesportiva, frontó, pista de volei platja, ludoteca, els espais verds i les ombres dels grans arbres, ofereixen als nens la millor opció per passar un estiu entretingut i refrescant.

* El Club es reserva el dret de modificar els grups en funció dels inscrits.

GRUPS

GRUPCURS FET
Jardí verdP3
Jardí grocP4
Jardí vermellP5
Jardí taronja1r i 2n primaria
Jardí blau3r i 4rt primària
Ludotècnia5è i 6è
Campus1r i 2n eso

QUÈ CAL PORTAR?

Com cada any, recordeu de portar tot el material marcat amb el nom.

– Motxilla més gran, sobretot pels més petits.

– Esmorzar

– Aigua.

– Banyador, tovallola i xancletes

– Crema solar d’esprai per evitar tenir contacte al posar la crema. (Es recomana que vinguin amb crema des de primera hora del matí)

– Casquet de piscina i ulleres d’aigua.

– Raqueta de Tennis o pala de Pàdel. (El club disposa de material, però s’aconsella que portin la seva pala o raqueta a partir de 1r de primària).

MENJADOR I ESMORZARS

Clica aquí per consultar el menú

Els nens i nenes han de portar esmorzar i aigua per esmorzar a mig matí.

Es dinarà al bar del Petit Bistro del Club a la planta baixa de 13h a 14h.

RECOMANACIONS

Per qualsevol dubte o aclariment, no dubti en posar-se en contacte amb els coordinadors del casals mitjançant per mail petittennis@clubtennisvic.cat o bé per el telèfon del CT Vic  93.883.34.60 i ells es posaran en contacte amb vosaltres.

T’hi esperem!