Casal de Nadal

EL NADAL AL CLUB TENNIS VIC – 2023-24

Amb una gran diversitat d’activitats de Nadal i esports, el Club Tennis Vic ofereix un format de casal lúdic i esportiu.

Es faran tallers amb temàtica nadalenca, cagarem el tió, farem la carta als reis mags, adornarem l’arbre de nadal i ens visitarà el patge reial.

El patge reial vindrà el 4 de gener a les 12h.

També farem Tennis, pàdel, piscina interior, multi activitats i jocs.

• EDATS: De P3 a 4rt de primària
  • DATES: Desembre: 21, 22, 27, 28 i 29     Gener: 2, 3, 4 i 5
  • HORARI: Casal de Nadal de 9h a 13h
  • SERVEIS EXTRES: De 8h a 9h, de 13h a 14 (sense dinar), de 13h a 15h (amb dinar).

INSCRIPCIONS

• El procés d’inscripció s’ha de fer tot a través de la web del club
  • L’elecció dels dies, el pagament i l’entrega de la informació requerida es farà a través d’un formulari on-line. Caldrà omplir el formulari que trobeu a l’inici de la pàgina
  • Les inscripcions es poden fer per dies independents, i els serveis extres es poden també inscriure de forma on-line.
  • Per garantir la vostra plaça cal que la inscripció estigui feta correctament amb la documentació necessària entregada i amb l’import abonat.

A la inscripció, caldrà adjuntar a els següents documents (en format d’escaneig o fotografia):

1. Targeta sanitària.
  2. Carnet de vacunes

Per tal de regular el volum d’infants del casal, disposem de places limitades seguint l’ordre d’inscripció. El nou sistema d’inscripció web regularà el nombre de places disponibles segons setmana i edat. Us aconsellem no tardar en formalitzar la inscripció ja que no podrem assegurar la plaça a tothom.

– Obertura d’inscripcions per als socis i subscriptors d’El 9 Nou: a partir del 27 de novembre de 2023.
– Obertura d’inscripcions per als no socis: a partir del 4 de desembre de 2023.

REUNIÓ INFORMATIVA

Només es farà reunió informativa pel Casal d’Estiu, podeu enviar-nos qualsevol consulta per correu a petittennis@clubtennisvic.cat

PROTOCOL D’ACCÉS A LES INSTAL.LACIONS

El format d’accés a les instal·lacions del Club Tennis Vic serà per la porta d’accés al pàdel. Se seguirà la mateixa dinàmica per recollir els infants a l’hora de marxar.

En el cas de no sol·licitar el servei Bon dia (de 8h a 9h), es poden deixar els nens/es a la Ludoteca del club a partir de les 8:45h.

COORDINADORS I EQUIP DE MONITORS

Els coordinadors d’aquest casal son en Gil Pau Romeu responsable dels Casals d’estiu del Club Tennis Vic i Graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), i la Maite Vila Vilà, directora d’escola de tennis (ROPEC) i coordinadora actual del Pàdel del Club Tennis Vic.

El nostre equip de monitors us està esperant, per jugar plegats i fer d’aquest estiu el millor de tots.

Les nostres instal·lacions, Ludoteca, tennis, pàdel, piscina coberta, pista poliesportiva, frontó, i els espais verds, ofereixen als nens la millor opció per passar un nadal entretingut.

* El Club es reserva el dret de modificar els grups en funció dels inscrits.

GRUPS

GRUPCURS FET
Jardí verd clarI3, I4
Jardí grocI5 i 1r
Jardí blau2n, 3r i 4rt

QUÈ CAL PORTAR?

Com cada any, recordeu de portar tot el material marcat amb el nom.

– Roba d’abric, i còmode per jugar.

– Motxilla més gran, sobretot pels més petits.

– Esmorzar

– Aigua.

– Banyador, tovallola,  xancletes, casquet de piscina i ulleres d’aigua.

– Raqueta de Tennis o pala de Pàdel. (El club disposa de material, però s’aconsella que portin la seva pala o raqueta a partir de 1r de primària).

MENJADOR I ESMORZARS

Clica aquí per consultar el menú

Els dinars del Casal de Nadal i el de Setmana Santa són al bar del Tennis by Petit Bistro. L’horari de dinar és de 13h a 14h, i joc lliure al parc de 14h a 15h amb els seus monitors del casal.

L’esmorzar és amb carmanyola i cadascú s’ha de portar el seu amb una ampolla d’aigua. Es recomana portar algun entrepà o peça de fruita, evitant la bolleria. Durant els esmorzars es procurarà que cada infant mengi només el seu menjar.

RECOMANACIONS

Per qualsevol dubte o aclariment, no dubti en posar-se en contacte amb els coordinadors del casals mitjançant per mail petittennis@clubtennisvic.cat o bé per el telèfon del CT Vic  93.883.34.60 i ells es posaran en contacte amb vosaltres.

T’hi esperem!