Bons resultats tennístics pel Club Tennis Vic

L’equip +50 del Club Tennis Vic va superar els vuitens de final del Campionat d’Espanya guanyant contra el Club de Tennis Font Martina de Palau Tordera la passada setmana. D’aquesta manera el conjunt vigatà ha aconseguit classificar-se pels quarts de final de la competició. Aquests els disputaran contra el Tenerife a domicili els dies 8, 9 i 10 de novembre a les instal·lacions del Real Club Náutico de Tenerife.

D’altra banda, el passat cap de setmana Mireia Roqueta, jugadora del CT Vic va quedar finalista de la Copa Catalunya a la prova 5 Barcelona en categoria Cadet femení al SetBall. Va guanyar a les semifinals a Carla Fraire per 6/7 (7) 6/2 6/3 mentre que va caure a la final contra Ona Escaler per 6/1 6/3.

Finalment, el jugador del Club Tennis Vic Marc Puigdollers es va proclamar campió de la Copa Catalunya Júnior masculí que es va disputar en format lligueta. En aquesta competició també hi va participar el jugador del CT Vic, Roger Ubals.