Alt nivell i bon ambient en el Trofeu Ramon Cunill de tennis disputat al CT Vic

Del 8 al 12 de juliol es va disputar el Trofeu Ramon Cunill de tennis a les instal·lacions del Club Tennis Vic. El trofeu estava adreçat a les categories Benjamí, Aleví, Infantil, Cadet i Júnior.

Hi van participar alumnes del CT Vic i d’altres clubs esportius de Catalunya i es van veure partits molt disputats i un gran ambient. Els guanyadors i finalistes de cada categoria van ser: en Benjamí femení, la guanyadora va ser Paula López i la finalista Alexandra Ramos; en Benjamí masculí, el campió va ser Biel Danés i el finalista Antonio Soto; en Aleví femení A, la campiona va ser Clàudia Gutiérrez i la finalista Aina Teres; en Aleví femení B, la guanyadora va ser Núria Fernández i la finalista Maria Clarena; en Aleví masculí A, la victòria va ser per Roger Juan i el finalista Hugo Puig. En Aleví masculí B es va imposar Martí Roma i el finalista va ser Martí Gonzalez; a la categoria infantil, la campiona va ser Clàudia Yebra i la finalista Mireia Ocaña. En la categoria infantil masculina A, el campió va ser Jan Casellas i el finalista Pau Guix. A la categoria infantil masculina B, el campió va ser Arnau Bueno i el finalista Lars Enric. El Cadet femení se’l va emportar Berta Gutiérrez Rosell que va jugar contra Júlia Sadurní. En Cadet masculí A, la victòria va ser per Ferran Vives mentre que el finalista va ser Roger Prat. En el Cadet masculí B, el campió va ser Arnau Hijano i el finalista Lluc Fontserè. Finalment, en la categoria Júnior masculí, la victòria va ser per Marc Caselles i el finalista va ser Roger Prat.