Maite Vila, subcampiona d’Espanya +45 per equips

La responsable de pàdel del Club Tennis Vic, Maite Vila, va aconseguir un gran èxit esportiu en proclamar-se subcampiona d’Espanya +45 per equips formant part del Fit Point, en el Campionat d’Espanya disputat el passat cap de setmana a Saragossa.

Després d’un excel·lent recorregut al llarg de tota la competició, l’equip va superar amb èxit les diferents eliminatòries fins a aconseguir una plaça a la gran final, demostrant un alt nivell de joc i una gran solidesa competitiva.

En el partit decisiu, el Fit Point va plantar cara fins al final al Club Esportiu Sánchez-Casal en una eliminatòria molt igualada, que es va acabar resolent per un ajustat 2 a 1 a favor del conjunt rival.

Aquest subcampionat representa un nou reconeixement a la trajectòria esportiva de Maite Vila, que continua sumant èxits en les competicions estatals i consolidant-se com una de les referents del pàdel veterà català. Des del Club Tennis Vic han felicitat la seva responsable de pàdel per aquest gran resultat i per continuar portant el nom del club a les principals competicions del panorama estatal.