Finalitza el torneig Juvenil de pàdel Isern al Club Tennis Vic

De divendres a diumenge el Club Tennis Vic va acollir el Torneig Juvenil de Pàdel Isern. Les finals de totes les categories es van disputar diumenge. Pel que fa als resultats, en la categoria Iniciació Mixta els guanyadors van ser Max Blázquez i Laia Cutrina i els finalistes Pol Payan i Abril Ruiz; en la categoria Aleví Mixta, la victòria va ser per Unai Garrote i Ernest Cárdenes, que es van imposar a la final a Farners Acín i Martina Prat; a la categoria Infantil Femení les campiones van ser Marta Iglesias i Ona Viladrich i les finalistes Martina Rossiñol i Emma Balbín. A la categoria Infantil Masculí els campions van ser Biel Parés i Lluc Coma i els finalistes Armand Comella i Nil Pedron. En Cadet Masculí, la victòria va ser per Biel Hermosa i Pau Serra i els finalistes Pau Parés i Eloi Puig.

Des del Club Tennis Vic es mostren molt agraïts amb el seu col·laborador Isern, que un any més ha fet d’aquest torneig tota una experiència. També volen donar les gràcies a Eix Fruits, que ens proporciona fruita per a les jornades.

El dia de la final es va sortejar una Nintendo Switch 2 entre tots els inscrits. Des del club destaquen que estan contents de promocionar tornejos com aquest, en els quals hi ha lloc per a tots els nivells i edats i es fomenta la pràctica del pàdel.