L’Stage d’Estiu del CT Vic porta els millors entrenaments i resultats setmanalment

El Club Tennis Vic aprofita l’stage d’estiu per afavorir l’aprenentatge mitjançant un programa diari d’entrenaments intensius a partir de l’entrenament integrat tècnic, tàctic i condicional. A més, “oferim l’acompanyament a les competicions setmanals dels circuits d’estiu per als nostres jugadors/es perquè aprofitin al màxim les setmanes de vacances escolars”, expliquen des del CT Vic. Durant el Circuit Juvenil d’Estiu hi participen diferents clubs que organitzen competicions per als joves tennistes.

En aquest sentit, la setmana passada el CT Torelló i el CT Manlleu van organitzar l’11è Torneig Juvenil d’Estiu Ramon Prat “in memoriam”. Pel que fa als resultats que van aconseguir els jugadors del CT Vic, cal destacar el de Jan Casellas, campió infantil i cadet masculí; Ferran Vives, sots-campió júnior i cadet masculí; Gerard Comerma, sots-campió cadet masculí B; Andreu Molist, sots-campió de consolació cadet; Max Boix, campió de consolació infantil masculí, i David Font, campió de consolació aleví masculí. Els 8 millors jugadors de cada categoria podran participar al Màster de la Catalunya Central organitzat al Club Tennis Vic.

D’altra banda, la FCT organitza els tornejos absoluts en què la jugadora del CT Vic, Jana Rovira, s’ha proclamat campiona a l’Emilio Sanchez.