El CT Vic acull per quart any el Memorial Nacho Juncosa de tennis

Per quart any consecutiu, les instal·lacions del Club Tennis Vic seran l’escenari del Memorial Nacho Juncosa de tennis, un torneig internacional sub-16 que arriba a la seva 22a edició en plena forma i amb els millors tennistes del moment.

El Memorial Nacho Juncosa es disputarà del 22 al 27 d’abril i comptarà amb dos quadres, un de masculí i un de femení, amb un total de 148 jugadors cadascun (96 a la fase prèvia i 52 a la fase final). Hi participaran les millors promeses del món del tennis, com Nina Andronicou o Gonçalo da Rosa Castro, que sortiran com a caps de sèrie número 1 d’un torneig que forma part del calendari oficial del Tennis Europe Junior Tour i que compta amb la màxima categoria (grau 1). Un any més, les inscripcions per poder-hi participar van ser tot un èxit, superant les 350 demandes.

Si el temps acompanya, està previst que dissabte al matí es disputin les finals. A la roda de premsa de presentació del Memorial Nacho Juncosa, el director general de la Reial Federació Espanyola de Tennis, Lorenzo Martínez, va destacar la importància “de tornejos d’aquestes característiques per ajudar a formar futurs tennistes”. El president del CT Vic, Miquel Vilardell, va explicar que “pel CT Vic és un orgull acollir aquests joves jugadors” i alhora va animar “socis i ciutadans de la comarca a veure aquests partits de tennis”. Per la seva banda, Eduard Comerma, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Vic, va comentar que “esdeveniments com aquest són molt importants per a la ciutat i des del consistori una de les línies marcades és potenciar esdeveniments esportius i internacionals perquè Vic sigui una ciutat de referència a nivell esportiu”. Finalment, Nacho Juncosa, president de l’associació que porta el mateix nom, va destacar la importància d’un torneig que compta amb jugadors “de més de 35 nacionalitats diferents i en el qual hi han passat moltes cares conegudes del tennis actual”.