REGLAMENT MPT 2024

NO US PERDEU LA FESTA MERCEDES DIJOUS 27 DE JUNY!

Ja tenim a les instal·lacions el prestigiós torneig Mercedes Pàdel Tour MOVENTO STERN, que se celebrarà del 10 al 19 de juny de 2024 a les instal·lacions del Club Tennis Vic (CTVic).

Aquest torneig és una oportunitat única reservada exclusivament per a clients de Movento Stern Vic i socis del CTVic. Com que les places són limitades, l’organització del club ha decidit realitzar un sorteig entre els participants de la present edició del Torneig Social de pàdel. Les places al torneig són escasses i només et pots inscriure a través d’una invitació formal. Un cop rebuda la invitació, pots inscriure’t amb la persona que tu escullis, sigui soci/sòcia o no del nostre club.

Tingues en compte que, segons la normativa del torneig Mercedes Tenis & Pádel Tour 2024, tots els jugadors han de ser majors d’edat i no poden ser professionals del món del tennis o pàdel, incloent-hi entrenadors/es.

Per participar en aquest torneig, rebràs un excel·lent welcome pack i la inscripció és totalment gratuïta, gentilesa de Stern Motor Vic. A més de la invitació a la festa Mercedes dijous 27 de juny.

QUADRES

FEMENÍ A