Restaurant Idoni. On els àpats esdevenen un autèntic plaer.

Restaurant Idoni - Club Tennis Vic
platidoni

El Restaurant Idoni està situat a la primera planta del club, amb accés directe des de l’exterior per l’escala lateral del club o bé mitjançant l’escala interior del club. És un restaurant obert a socis i no socis del Club.Vine a conèixer un restaurant a Vic on els àpats esdevenen un autèntic plaer!

Menú diari
Busques un bon restaurant amb menú diari a Vic? Al Restaurant Idoni oferim un menú diari amb una dieta equilibrada i saludable, amb la millor relació qualitat/preu.

Sopars
Busques un bon restaurant per sopar a Vic? En un ambient acollidor i renovat, al Restaurant Idoni podràs gaudir d’un àpat elaborat amb productes d’alta qualitat en la seva màxima expressió.

Celebracions
Comunions, casaments, esdeveniments… fes la teva celebració al Restaurant Idoni; tenim diferents sales per adaptar-se a les teves necessitats.

Horaris Restaurant
Tots els migdies de 13h a 16h.
Divendres i dissabtes de 20:30h a 24h.  Dilluns tancat.
Telèfon 93.883.27.01

Web del Restaurant Idoni