Bar del Tennis. Healthy food.

El Bar del Tennis és un espai acollidor, situat en un emplaçament privilegiat. Des de la terrassa es pot gaudir d’unes vistes espectaculars a la Creu de Gurb. Ideal per anar-hi en família i trobar-se amb els amics. Un espai per relacionar-se, on volem que tothom s’hi trobi com si estigués a casa. D’aquí la idea de posar una taula llarga, on els comensals s’acaben barrejant uns amb els altres, creant un ambient d’allò més familiar.

Al Bar del Tennis s’hi pot esmorzar, dinar, berenar i sopar. També s’hi pot anar a treballar una estoneta amb el portàtil, sapigueu que té wi-fi. L’horari inicial d’obertura és a les 8 del matí. Tenim servei d’esmorzars d’allò més saludables, acompanyats per un suc natural (no deixeu de provar el “suc verd”).  Al migdia s’ofereix un dinar  “Bo, sa i ràpid” a un preu molt raonable. El menú està pensat per aquelles persones que volen menjar equilibrat i tenen poc temps. El dinar, basat en la cuina mediterrània, està format per un buffet d’amanides i un  “plat del dia”, casolà i equilibrat.

Al vespre, se serveixen tot tipus d’entrepans (freds i calents) i pizzes. També hi ha l’opció de degustar un assortiment de coca i ibèrics. Per tal de poder gaudir dels esdeveniments esportius més importants, mentre es sopa o es pren una copa, s’ha instal.lat una pantalla gegant.

Telèfon 93 885 45 90

Bar del Tennis - Club Tennis Vic