INSCRIPCIONS (Clica aquí per fer la inscripció)

HORARIS D’ACTIVITATS

JARDÍ VERD: P3

JARDÍ GROC: P4

JARDÍ VERMELL: P5

JARDÍ BLAU: 1R I 2N DE PRIMÀRIA

LUDOTÈCNIA:  DE 3R A 6È DE PRIMÀRIA

11, 12, 13 I 14 D’ABRIL DE 2022

DE P3 FINS A 1R ESO

TALLERS, ACTIVITATS MULTIESPORTIVES, TENNIS, PÀDEL I MOLTES COSES MÉS !

HORARI DE 9 A 13 H

• PACK 4 DIES: 52 € PER SOCIS I NO SOCIS
  • 1 DIA O DIES ESPORÀDICS: 14€/DIA PER SOCIS I 16,80€/ DIA PER NO SOCIS

SERVEIS EXTRES

• BON DIA (8-9H)
    • 3€/DIA PREU SOCIS
    • 4€/DIA PREU NO SOCIS
  • DINAR (13-15H)
    • 12€/DIA PREU SOCIS
    • 14€/DIA PREU NO SOCIS
  • MIGDIA (13-14H): GRATUÏT

Els subscriptors del 9NOU i els alumnes de l’EMVIc podran gaudir de la quota de soci.

Descompte exclusiu per els socis del CTV del 15% per a les famílies nombroses aplicables a la tarifa de 9 a 13h.

Per assegurar un bon servei, organització de grups i logística de la Ludoteca de Setmana Santa, en cas de no assistir, no es retornarà l’import.

ACTIVITATS

El format de Casal de Setmana Santa és un mix dels casals que fem a l’estiu, amb activitats multiesportives i jocs de tota mena pels majors de 6 anys, i tallers i jocs pels menors de 6 anys. Per descomptat tots els nens i nenes faran Tennis i els més grans de 6 anys també faran Pàdel.

De ben segur que serà un casal d’allò més entretingut i que aquests nens i nenes amb molta energia arribaran cansats a casa amb ganes de tornar al club.

Cal portar esmorzar, beguda i roba esportiva. Només els majors de 8 anys poden portar la seva raqueta de Tennis, ja que el Club ja en disposa pels més petits.

INSCRIPCIONS

La forma d’inscriure els infants a les activitats es farà a través de la web del club amb un formulari on-line.

Caldrà omplir on-line la inscripció que trobareu en aquest enllaç.

Amb la inscripció, caldrà adjuntar a els següents documents (en format d’escaneig o fotografia):
– Targeta sanitària.

– Carnet de vacunes actualitzat.

FORMA D’ACCÉS A LES INSTAL.LACIONS:

L’accés dels infants del Casal de Setmana Santa serà per la porta d’accés al pàdel, on els infants més petits de 6 anys aniran a una de les dues ludoteques. Allà trobareu als responsables de l’activitat i els monitors que us indicaran millor quina de les dues ludoteques és la que l’hi correspon al vostre fill / filla.

Els majors de 6 anys trobareu diversos grups a fora el parc i a la zona de la taula de ping pong. Allà també trobareu monitors que us podran indicar a quin grup ubicar el vostre fill / filla.

COORDINADORS I EQUIP DE MONITORS

Els coordinadors d’aquest casal son en Gil Pau Romeu responsable dels Casals d’estiu del Club Tennis Vic i Graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), i la Maite Vila Vilà, directora d’escola de tennis (ROPEC) i coordinadora actual del Pàdel del Club Tennis Vic.

El nostre equip de monitors us està esperant, per jugar plegats i fer d’aquest estiu el millor de tots.

Les nostres instal·lacions, tennis, pàdel, piscina, poliesportiva, frontó, pista de volei platja, ludoteca, els espais verds i les ombres dels grans arbres, ofereixen als nens la millor opció per passar un estiu entretingut i refrescant.

QUÈ CAL PORTAR?

Com cada any, recordeu de portar tot el material marcat amb el nom.

– Motxilla més gran, sobretot pels més petits.
– Esmorzar
– Aigua.
– Banyador, tovallola i xancletes
– Crema solar d’esprai per evitar tenir contacte al posar la crema. (Es recomana que vinguin amb crema des de primera hora del matí)
– Casquet de piscina i ulleres d’aigua.
– Raqueta de Tennis o pala de Pàdel. (El club disposa de material, però s’aconsella que portin la seva pala o raqueta a partir de 1r de primària).

Esdeveniments relacionats