LUDOTECA DE NADAL 2021

DESEMBRE 2021 – DIES 23, 24, 27, 28, 29, 30 I 31

GENER 2022 – DIES 3, 4, 5, 7

FAREM…

ACTIVITATS LÚDICO ESPORTIVES: JOCS AL AIRE LLIURE, MULTI ESPORTS, TENNIS, PÀDEL I PISCINA

TALLERS AMB TEMÀTICA  NADALENCA: CAGAREM EL TIÓ, FAREM LA CARTA ALS REIS, ADORNAREM L’ARBRE DE NADAL, CANTAREM NADALES, REBREM LA VISITA DEL PATGE REIAL

COM A NOVETAT INCORPOREM LA HORA DE PISCINA PER ELS INFANTS DE P3 A P5

Per assegurar un bon servei, organització de grups i logística de la Ludoteca de Nadal,
no podrem assegurar plaça a partir del dia 22 de desembre i caldrà consultar-ho al club
així com tampoc es podran canviar dies d’una setmana per una altra així com tampoc es
retornarà cap import en cas de no assistir.

INSCRIPCIONS ONLINE

SOCIS: INSCRIPCIONS A PARTIR DEL 1 DE DESEMBRE 2021

NO SOCIS: INSCRIPCIONS A PARTIR DEL 3 DE DESEMBRE 2021

INSCRIPCIONS OBERTES FINS EL DIA 22 DE DESEMBRE

Les inscripcions es poden fer per dies, amb un pack de 5 o 11 dies escollint els dies d’assistència sense que siguin consecutius.

Per poder gaudir dels descomptes del format pack, la inscripció s’ha de realitzar en el mateix moment escollint directament l’opció del pack. En cas d’agafar dies sols en diferents dies, encara que el total de dies sigui de 5 o d’11 no seran acumulables per optar al preu del pack.

L’elecció dels dies, el pagament i l’entrega de la documentació requerida es farà a través d’un formulari en línia.

Podreu realitzar la inscripció a partir del dia d’obertura 1 de desembre per socis i 3 de desembre per no socis clicant aquí: FES LA TEVA INSCRIPCIÓ.

El mateix formulari d’inscripció us detallarà l’import a abonar.

Caldrà adjuntar:

HORARIS

Les activitats de Nadal es podran dur a terme al nostre club amb total seguretat i seguint tots els protocols que ens marqui la Direcció General de Joventut i Esport referent a la COVID-19.
Estem formats i preparats per seguir els protocols específics per cada activitat.

Els infants de més de sis anys, hauran d’accedir al club amb mascareta, excepte en activitats intenses físicament i a la piscina.

Les mesures de seguretat ens condicionen a regular el volum d’infants amb grups reduïts. Per tant, aquest any disposem de places limitades seguint l’ordre d’inscripció. El nou sistema d’inscripció web regularà el nombre de places disponibles segons dies i edat.

Us aconsellem no tardar a formalitzar la inscripció, ja que no podrem assegurar la plaça a tothom.

XERRADA INFORMATIVA VIA ZOOM

DIJOUS 9 DE DESEMBRE A LES 20:00 H

La reunió informativa de mares i pares va tenir lloc el dijous 9 de desembre a les 20 h a través de videoconferència per a resoldre els dubtes existents. Es penjarà un enllaç al web del club.

CLICA PER CONSULTAR LES  FAQS

INFORMACIÓ RELLEVANT

Els subscriptors del 9 Nou i els alumnes de l’EMVIC podran gaudir de la quota de soci.

Socis: Descompte del 15% per a les famílies nombroses aplicables a la tarida de 9 a 13h.

retornarà cap import en cas de no assistir.

PROTOCOL D’ACCÉS A LES INSTAL·LACIONS

El format d’accés a les instal·lacions del Club Tennis Vic serà per la porta d’accés al pàdel. Se seguirà la mateixa dinàmica per recollir els infants a l’hora de marxar.

En el cas de no sol·licitar el servei Bon dia (de 8h a 9h), es poden deixar els nens/es al club a partir de les 8:45h.

ACTIVITATS

Volem que els nens i nenes passin un nadal genial, amb un format de casal lúdic, recreatiu i esportiu.  Enfocat tant per als més petits amb tallers de temàtica nadalenca i multi activitats, com pels més grans amb jocs a l’aire lliure, dinàmiques recreatives i esportives.

Activitats ludicoesportives:  jocs a l’aire lliure, muti esports, tennis, pàdel i piscina.

Tallers amb temàtica nadalenca: cagarem el tió, farem la carta als reis, adornarem l’arbre de nadal, cantarem nadales i rebrem la visita del patge reial el dia 3 de gener.

L’activitat de tennis i pàdel seran dirigides pels monitors de tennis i pàdel de l’escola anual.

Comptem amb un equip de monitors qualificats, formats i fidels que formen part tant de la Ludoteca de Nadal com de tots els casals que s’organitzen al Club Tennis Vic.

El casal és per a nens i nenes de P3 (2018) fins a 4t de primària.

El Club es reserva el dret de modificar els grups en funció dels inscrits.

COORDINADORS I L’EQUIP TÈCNIC

Els coordinadors d’aquest casal son en Gil Pau Romeu responsable dels Casals d’estiu del Club Tennis Vic i Graduat en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE), i la Maite Vila Vilà, directora d’escola de tennis (ROPEC) i coordinadora actual del Pàdel del Club Tennis Vic.

QUÈ CAL PORTAR?

• MASCARETA ( INFANTS MAJORS DE 6 ANYS)
  • MOTXILLA GRAN, SOBRETOT PELS MÉS PETITS
  • ESMORZAR
  • AIGUA
  • BANYADOR, TOVALLOLA, XANCLETES, CASQUET DE NATACIÓ
  • A PARTIR DE 1R DE PRIMÀRIA ELS INFANTS PODRAN PORTAR LA SEVA RAQUETA DE TENNIS O PALA DE PÀDEL EN CAS DE TENIR-NE.

MENJADOR I ESMORZARS

S’ha desenvolupat un protocol de menjadors per al COVID-19. Es mantindran les distàncies de seguretat i els monitors i el personal del restaurant són els qui serviran el menjar.

Pròximament podreu consultar el menú.

Durant els esmorzars es mantindrà la distància de seguretat entre ells i com sempre hem fet, els monitors vetllaran perquè cada infant o adolescent només manipuli el seu menjar.

RECOMANACIONS

Per qualsevol dubte o aclariment, no dubti en posar-se en contacte amb els coordinadors del casals mitjançant per mail petittennis@clubtennisvic.cat o bé per el telèfon del CT Vic  93.883.34.60 i ells es posaran en contacte amb vosaltres.

Recomanem revisar periòdicament la web del CT Vic (Ludoteca de Nadal).

T’hi esperem!

Esdeveniments relacionats