
El CT Vic ha emès un comunicat adreçat als socis i sòcies de l’entitat en el qual els recorda que “des del passat 30 d’octubre ens vam veure obligats a tancar les nostres instal·lacions i suspendre totes les activitats socials i esportives per un període incert, que en principi hauria de ser per 15 dies”. Afegeixen que “ens trobem davant d’una situació incerta que fa que haguem d’anar prenent decisions en funció de les normatives que es decreten”.
En aquest sentit, expliquen que durant aquesta primera setmana de tancament de les instal·lacions als usuaris i tal i com les autoritats competents van autoritzar “només s’ha permès l’accés als i a les esportistes que es preparen per a la participació en competicions esportives oficials de caràcter estatal, internacional o professional”. Per aquest motiu es va autoritzar a entrenar als jugadors federats inscrits als tornejos internacionals ITF i WTA i als tornejos estatals Mutua Madrid i el Warriors Tour TTK.
En aquesta segona setmana de les noves restriccions per aturar la pandèmia de la Covid-19, es vol fer un pas més i “s’autoritzarà també a entrenar a aquells jugadors/es federats que estan inscrits en altres circuits estatals com per exemple el Pere Massip, que també tenen la consideració de competicions oficials ja que estan incloses i aprovades en el calendari de la RFET i que es van haver d’aturar a causa de la pandèmia”.
Seguint la normativa establerta per la Secretaria General de l’Esport, també s’autoritza l’obertura de les instal·lacions esportives per desenvolupar-hi sessions curriculars d’Educació Física durant l’horari lectiu. En aquest sentit, la piscina coberta s’obrirà a aquelles escoles que ja tenien contractat el servei amb el CT Vic per continuar realitzant-hi els cursets de natació. En canvi, la resta d’activitats han de continuar suspeses a l’espera de noves resolucions.
D’altra banda, aquests dies, el Club Tennis Vic està treballant molt intensament amb altres clubs catalans, amb la Federació Catalana de Tennis i de Pàdel i amb la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) per posar sobre la taula i valorar que “clubs com el nostre han fet un gran esforç organitzatiu i econòmic per adaptar les instal·lacions i establir protocols d’higiene i seguretat per convertir les instal·lacions en espais completament segurs, i que la salut i la pràctica esportiva reglada són part de la solució i no el problema” expliquen des del club vigatà que esperen poder obrir les instal·lacions per a tothom al més aviat possible “per poder gaudir de l’esport i l’entorn com sempre ho havíem fet”.