Escacs

chess

L’any 1979 hi havia un grup de socis que es trobava a diari i jugaven als escacs, uns socis dels clubs d’escacs d’Osona es van fer socis del Club Tennis Vic i es va poder formar un equip per poder jugar als diferents tornejos comarcals.

Aquest grup va començar a fer algun Campionat Social dins del Club que estava obert només a socis.

Un cop finalitzat el Campionat Social es celebra el Campionat de Simultànies d’Escacs, campionat on sempre comptem amb la presència d’un jugador professional.

Cada any també se celebra les Ràpides d’Escacs (Campionat Llampec) on hi participen tots els clubs d’escacs de les comarca d’Osona.

La Junta actual d’escacs l’encapçala en Josep Gutierrez.

CLICK AQUI PER REUNIÓ INFORMATIVA

Club de Lectura

103 S fotonotClublec

A qui va dirigit?

A totes aquelles persones amb ganes de llegir, fer amics i parlar de llibres.

Com s’hi pot participar?

Cada mes s’escollirà un llibre per llegir que es comentarà a la següent sessió.
Pots participar a les trobades de lectura assistint gratuïtament a aquelles sessions que trobis interessants.
No cal inscripció prèvia.

Lloc:

Sales socials del Club.

Petanca

Petanca - Club Tennis Vic

El carismàtic grup Vacances Tot l’Any es reuneix cada dimecres al matí a les instal·lacions del Club per jugar unes partides de petanca. Durant l’any, s’organitzen diferents campionats de petanca: el Torneig Primavera, el Campionat Social de Tardor i la Copa Nadal. A més, durant l’any s’organitzen diferents activitats lúdiques.

La Junta actual de la petanca l’encapçala en Josep Armengol.

Running

Running - Club Tennis Vic

El CTVic compta amb una secció específica d’excursionisme i atletisme. Aquesta ha estat una iniciativa sortida de les inquietuds de diferents socis de l’entitat després de veure com cada vegada hi ha més participants d’aquestes modalitats dins dels socis del Club.

La secció compta amb un grup de treball per coordinar i generar diferents activitats. El nom escollit per aquesta secció és CTV Runners

Rummikub

Colla Rummikub - Club Tennis Vic

Des de mitjans del 2016 el Club Tennis Vic compta amb una nova secció de Rummikub. La competició de Rummikub es fa en forma de lligueta i va d’octubre a juny.

El Saló Ponent és el punt de trobada dels socis i sòcies aficionats a aquest joc de taula.

L’organització d’aquest edició va a càrrec de la Sebastiana Ponce, Dolors Prat i Toya Serra.

Butlleta d’inscripció Colla Rummikub

Parxís

CTVic-Parxis

La Colla dels 4 Colors, organitza anualment un torneig per parelles de Parxís. La competició es fa en forma de lliga.

El Saló Ponent del Club és el punt de trobada per aquestes sòcies que es troben per jugar a aquesta competició.

L’organització d’aquesta edició va a càrrec de la Mª Rosa Bonay i la Conxita López.

Butlleta d’inscripció Colla 4 Colors