Escacs

chess

L’any 1979 hi havia un grup de socis que es trobava a diari i jugaven als escacs, uns socis dels Club d’escacs d’osona es van fer socis del Club Tennis Vic i es va poder formar un equip per poder jugar als diferents torneigs Comarcal.

Aquest grup va començar a fer algun Campionat Social dins del Club que estava obert només a socis.

Un cop finalitzat el campionat social es celebra el Campionat de simultànies d’escacs, dins d’aquest sempre be una jugador professional per participar-hi.

Cada any també se celebra les ràpides d’escacs (Campionat Llampec) on hi participen tots els clubs d’escacs de les comarques d’osona.

Parxís

CTVic-Parxis

La Colla dels 4 colors, organitza anualment un torneig per parelles de Parxís. La competició es fa en forma de lliga. El Saló Ponent del Club és el punt de trobada per aquestes sòcies que es troben per jugar aquesta competició.

L’organització d’aquesta edició va a càrrec de Sebastiana Ponce i Pilar López.

Petanca

Petanca - Club Tennis Vic

El carismàtic grup Vacances Tot l’Any es reuneix cada dimecres el matí a les instal·lacions del Club per jugar unes partides de petanca.  Durant l’any s’organitzen diferents campionats de petanca: el torneig primavera, el Campionat Social de Tardor i la Copa Nadal. A més durant l’any s’organitzen diferents activitats lúdiques.

La junta actual de la petanca és: Pere Solerdelcoll.

Running

Running - Club Tennis Vic

El CTVic compta amb una secció específica d’excursionisme i atletisme. Aquesta ha estat una iniciativa sortida de les inquietuds de diferents socis de l’entitat després de veure com cada vegada hi ha més participants d’aquestes modalitats dins dels socis del Club.

La secció compta amb un grup de treball per coordinar i generar diferents activitats. El nom escollit per aquesta secció és CTV Runners

Rummikub

Colla Rummikub - Club Tennis Vic

Des de mitjans del 2016 el Club Tennis Vic compta amb una nova secció de Rummikub. El Saló Ponent és el punt de trobada dels socis i sòcies aficionats a aquest joc de taula.
La competició de Rummikub es fa en forma de lligueta i va d’octubre a juny.

Responsable: Sebastiana Ponce