El Club Tennis Vic és un espai familiar. Petit Tennis és l’espai per a totes les activitats infantils que permeten a les famílies gaudir dels nostres serveis i instal·lacions.

Festes d’aniversari

Ludoteca i parc infantil, Monitors especialitzats, Invitació personalitzada per donar-la als convidats, Berenar (coca, xocolata i beguda), Llaminadures, Pastís especial, Mascota, Animació musical, Àlbum de fotos digital

Activitats diverses
Gimcana, Jocs de cucanya, Partit de futbol, Explicació de contes

Extres
Taller de maquillatge, Pallassos i personatges d’animació, Mag, Titellaires, Taller de bombolles, Inflables, Globus d’heli (pugen cap al cel)

No hi faltarà res!
Vine i explica’ns què vols i t’ho organitzarem des de 10 € per nen.

Amb la col·laboració de La Serpentina

payasa

Ludoteca

Ludoteca de Nadal
Cada any per aquestes festes el Club Tennis Vic ofereix uns tallers centrats en la temàtica del Nadal. Durant els dies que tenen lloc els tallers si solen passar uns 70 nens i nenes, amb una mitjana d’uns 55 assistents cada dia. Les activitats es divideixen per edats: els més petits, de P3 a P5, es dediquen a preparar manualitats,mentre que els participants més grans, de 1r a 6è de Primària, fan esport i jocs interactius didàctics.

Ludoteca de Setmana Santa
Durant els dies de Setmana Santa el Club tennis Vic organitza uns tallers oberts als socis i als no socis. Els nens es divideixen en diversos grups segons l’edat, sempre a càrrec de diversos monitors. Cada any una quarantena de nens i nenes participen en la proposta lúdica que ofereix el club per aquestes dates aprofitant els diferents espais de què disposa l’entitat. Seguint amb la filosofia del club, els inscrits poden realitzar diferents activitats centrades en l’esport com el tennis, la natació o el pàdel, però sense oblidar altres activitats com jocs, tallers, l’hora del conte o una activitat de dansa i cant.

L’Estiu al Tennis

L’Estiu al Tennis es desenvolupa en un marc ideal per a  la pràctica de l’esport, sempre en contacte directe amb la natura. En aquest enllaç podreu veure tota la informació dels tallers, la piscina i les activitats per aquest estiu 2016.

Tallers estiu 2017 Club Tennis Vic

Petit Tennis