Secció Pàdel

Actualment hi ha 8 pistes de pàdel.

Informació d’interès:

Reserva de pistes
Les pistes de pàdel es poden reservar amb fins a 3 dies d’antelació

Preus
Pista de pàdel: 8 €/ h
Llum: 4 €/h

Nova normativa d’ús de les pistes de Pàdel.

Per una millor optimització de les pistes de pàdel, us presentem els canvis que s’aplicaran per les reserves de pàdel a partir de l’1 de setembre.

1 – En les hores de més baixa ocupació (de dilluns a divendres de 8.30 a 17.30 i dissabtes i diumenges tarda, a partir de les 13.30h) un soci pot convidar altres no socis sense que això afecti la restricció de les vuit invitacions actuals. En aquests casos el no soci pagarà la quantitat de 4 euros/hora.

2 – Hi ha l’opció de fer reserves periòdiques de forma mensual, sense possibilitat
d’anul·lació de la pista (només en cas de pluja). El soci que efectua la reserva mensual serà el responsable i per tant el que haurà de respondre en cas que no s’ocupi.

3 – Es redueix el nombre de dies per fer la reserva anticipada A TRES DIES (FINS ARA ERA DE VUIT dies). El sistema d’anul·lació de pistes es manté en 24 hores.

4 – Les reserves que s’anul·lin fora del termini establert, o bé no s’ocupin, es carregaran a la persona que ha realitzat la reserva.

Penyes de Pàdel

Tocades pel Pàdel - Club Tennis Vic