Cràniosacral Biodinàmic.
Mens sana in corpore sano.

Especialitats
Massatge terapèutic, problemes musculars de tendons i de lligaments, lumbars i ciàtics, massatge esportiu.

Tècnica Cranisacral
La tècnica Cranisacral es basa en el concepte osteopàtic del Dr. Shutherland  (1900). Qui va veure que els ossos del crani tenien un petit moviment que respon a un ritme diferent al cardíac i al respiratori. I també va veure que si hi havia una reducció de moviment a l’estructura cranial, aquesta restricció afecta a tot l’organisme creant desequilibris tant de l’estructura osteomuscular com de les funcions de l’organisme.  La Cranisacral es una tècnica molt suau que treballa amb aquests moviments mínims en el cos per ajudar a l’organisme a recuperar el seu equilibri. Essent beneficiós tant pels processos del propi cos com de la ment. I al ser una tècnica poc invasiva es pot aplicar a totes les edats.

Alfons Molina Sánchez
Facilitador Cranisacral Biodinàmic