Gimnàs del Club Tennis Vic.

El gimnàs del Club Tennis Vic està obert tot l’any i ofereix un horari de dilluns a divendres de 7:00h a 22h i els dissabtes i diumenges de 10h a 14h.

El gimnàs compta amb unes instal·lacions modèliques renovades l’estiu del 2012, i amb les darreres novetats en maquinària. També compta amb una sala d’activitats dirigides de Setembre a Juliol.

Les activitats que s’ofereixen són: Ciclesport (Entrenament ciclista, controlat cardiovascularment), Pump (Entrenament de la força i la resistència muscular amb barres i discs a ritme de la música), Stepgacs (Classe atlética a ritme de música, de tonificació de cames i glutis mitjançant l’Step), Balance (Entrenament global a partir de l’enfortiment de la faixa abdominal), Combat (Classe aeròbica inspirada en diferents arts marcials), Hiit(Entrenament funcional)

HORARI 2017 GIMNÀS

La quota inclou l’accés a la sala de fitness i a totes les activitats dirigides sense trams horaris.

Per a més informació, pregunta’ns a info@gimnastennisvic.com o trucant al  93 889 53 60