Gimnàs del Club Tennis Vic.

El gimnàs del Club Tennis Vic està obert tot l’any. El nostre horari és:  Dilluns, Dimecres i Divendres de 7:00 a 22h ; Dimarts i Dijous de 6:15 a 22h ; Dissabte i Diumenge de 10:00 a 14:00h.

El gimnàs compta amb unes instal·lacions modèliques renovades l’estiu del 2012, i amb les darreres novetats en maquinària. També compta amb una sala d’activitats dirigides de setembre a juliol.

Les activitats que s’ofereixen són: Ciclesport (Entrenament ciclista, controlat cardiovascularment), Pump (Entrenament de la força i la resistència muscular amb barres i discs a ritme de la música), Combat (Classe aeròbica inspirada en diferents arts marcials), Hit (Entrenament funcional),  Stepgacs (Classe atlética a ritme de música i de tonificació de glutis, abdominals i cames mitjançant l’Step),  Balance (Fusió de Yoga, Pilates i Tai-chi, on és potencía el treball de Core i estiraments.), Radikal (Classe de ciclisme Indoor combinada amb treball funcional) i Entrenaments personals : Martí Quer.

HORARI 2018 GIMNÀS

La quota inclou l’accés a la sala de fitness i a totes les activitats dirigides sense trams horaris.

Per a més informació, pregunta’ns a info@gimnastennisvic.com o trucant al  93 889 53 60