Gimnàs del Club Tennis Vic.
Osona Crossfit.

El gimnàs del Club Tennis Vic està obert tot l’any i ofereix un horari de dilluns a divendres de 8:30h a 22h i els dissabtes i diumenges de 10h a 14h.

El gimnàs compta amb unes instal·lacions modèliques renovades l’estiu del 2012, i amb les darreres novetats en maquinària. També compta amb una sala d’activitats dirigides de Setembre a Juliol.

Nova sala de CrossFit : www.ozonacrossfit.com

Les activitats que s’ofereixen són: Ciclesport (Entrenament ciclista, controlat cardiovascularment), BodyPump (Entrenament de la força i la resistència muscular amb barres i discs a ritme de la música), Stepgacs (Classe atlética a ritme de música, de tonificació de cames i glutis mitjançant l’Step), Abdominals (30min), Balance (Entrenament global a partir de l’enfortiment de la faixa abdominal), Dance ( Batuka – Zumba…) Bodycombat (Classe aeròbica inspirada en diferents arts marcials), CrossFit (Entrenament d’alta intensitat on es combinen diferents disciplines esportives), Olimpic Wod (Entrenament dedicat a l’ aprenentatge dels aixecaments d’alterofilia), Open Box (Sala oberta per entrenament lliure de CrossFit), Endurance Wod ( Entrenament enfocat a l’enfortiment general).

HORARI 2017 GIMNÀS

La quota inclou l’accés a la sala de fitness i a totes les activitats dirigides sense trams horaris.

Per a més informació, pregunta’ns a gimnas@clubtennisvic.cat o trucant al  93 889 53 60

Gimnas - Club Tennis Vic