Whatsapp Informatiu

2018

Amb l’objectiu de seguir millorant la comunicació amb els socis, us informem que està en funcionament el WhatsApp del Club Tennis Vic.

Aquesta eina permet rebre informació general i específica de l’entitat així com petites enquestes de satisfacció d’esdeveniments concrets.

Per tal de poder donar-se d’alta a aquest nou sistema, només cal que inclogueu el nou número de mòbil del Club Tennis Vic 605 292 461 a la vostra llista de contactes del mòbil.

Cada usuari rebrà un missatge únic sense saber a quins altres destinataris composen el grup, això fa que no es permeti interactuar entre els components.

En cas que us vulgueu donar de baixa d’aquest servei, només cal que elimineu el contacte.

Si desitgeu rebre només informació específica d’alguna/es àrees us demanem que ens indiqueu

de quines:

– General (funcionament de Club)

– Àrea de Tennis

– Àrea de Pàdel

– Àrea de Piscina

– Àrea Social

– Àrea de l’Escola de tennis

– Àrea de l’Escola de PÀDEL

– Petit tennis